Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، از برگزاری جشن های انقلاب در مساجد خبرداد و گفت: امسال جشن انقلاب در ۴۰ مسجد محوری استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد،‌حجت الاسلام سعید مهدوی، امروز(25 دی) در ستاد بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی با عنوان فجر فاطمی در مساجد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، با اشاره به برگزاری جشن انقلاب در مساجد، اظهار داشت: مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی نقش محوری داشته اند.

 

وی با بیان اینکه اساس جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب مردم هستند، بیان کرد: برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با محور حمایت از فعالیت های فرهنگی، فعال سازی کانون فرهنگی تبلیغی مسجد و اعزام روحانی به مساجد برگزار می شود.

 

حجت الاسلام مهدوی، اظهار داشت: امسال جشن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در 40 مسجد محوری استان لرستان برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: برگزاری جلسات قرائت قرآن، مفاهیم و تفسیر آیات قرآن، ترویج شعار سال، تشریح و تبیین سبک زندگی و فرهنگ اسلامی، تبیین اقتصاد مقاومتی وتوجه ویژه به اقشار تاثیرگذار از دیگر برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی توسط سازمان تبلیغات اسلامی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، با اشاره به تشکیل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: این  ستاد فعالیت خود را در سازمان تبلیغات اسلامی از مدت‌ها قبل آغاز کرده است.

 

حجت الاسلام مهدوی،  اظهار کرد: یکی‌از کمیته‌های این ستاد، کمیته تشکل‌های دینی و مردم‌نهاد است که اساس آن هیئت‌های مذهبی، کانون‌ها، مراکز قرآنی، پایگاه‌ها و انجمن‌های اسلامی است.


وی با بیان اینکه برنامه‌های ۴۰ سالگی انقلاب تنها به دهه فجر محدود نمی‌شوند، گفت: برنامه های گرامیداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی از دی‌ماه تا اسفندماه امسال اجرا خواهند شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، با اشاره به تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه، اظهار کرد: بخشی از این روزها با ایام فاطمیه هم‌زمان است که رویکرد برنامه‌های ما در این بازه زمانی رویکرد «فجر فاطمی» خواهد بود.
 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان افتتاح پروژه فرمانده کل ارتش نشست خبری فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی مراسم ترحیم والده مادر اصفهان حجت الاسلام روحانی دهه فجر تبلیغات اسلامی مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، رسول شکری نیا عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گنبدکاووس خبر داد و اظهار کرد: این فیلم‌های تبلیغاتی از امروز آغاز شده و تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه هر روز ساعت ۱۱ و ۱۹:۳۰ از شبکه گلستان پخش می‌شود، افزود: از بین این دو نامزد حوزه انتخابیه گنبد تنها یکی از آنها از این فرصت قانونی برای تبلیغات خود استفاده می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت: در دور نخست انتخابات از ۱۹۷ کانال انتخاباتی کشور، ۶ کانال سهم گلستان بود که در ۶ حوزه انتخابیه در مجموع ۲۱۰ برنامه در ۷ محور با حضور ۹۲ کاندیدا از ۳۰۶ کاندیدای ثبت نام شده برنامه ضبط شد.

گفتنی است استان گلستان در انتخابات اسفند ماه رتبه سوم مشارکت کشور را کسب کرد و انتخابات در حوزه انتخابیه گنبد کاووس هم زمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد خبر 6097506

دیگر خبرها

  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد