Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@03:31:42 GMT

سرقت زعفران از سوپر مارکتی در کرمان +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۵۱۲۹

سرقت زعفران از سوپر مارکتی در کرمان +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اغلب مراکز و اماکن تجاری و حتی منازل مسکونی در نقاط مختلف به دوربین مدار بسته مجهز شده‌اند و این موضوع مانع خوبی برای جلوگیری از هجوم سارقان برای سرقت در این مجموعه‌ها به شمار می‌آید.

برخی از مغازه‌دارانی که در مغازه خود دوربین مدار بسته نصب کرده‌اند، با نصب تابلویی که حامل جمله «این مکان به دوربین مدار بسته است»، به نوعی هشدار و آگاهی لازم را به افرادی می‌دهند که قصد سرقت از مغازه آن‌ها را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برخی از مغازه‌ها نیز هیچ گونه تابلویی درباره اینکه آیا مجهز به دوربین مدار بسته هستند یا خیر، هیچ نشانه‌ای وجود ندارد. 

بیشترین سرقت‌های کوچک و بزرگ در سوپر مارکت‌ها و بقالی‌ها  رخ می‌دهد و تاکنون فیلم‌ها و تصاویر متعددی با محتوای سرقت‌های انجام شده در این اماکن در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شده است.

در ادامه این خبر فیلمی کوتاه از سرقت یک سارق کرمانی در یکی از سوپر مارکت‌های این شهر را مشاهده می‌کنید. این سارق که در ظاهر به قصد خرید وارد مغازه شده، پس از حضور یک مشتری دیگر در سوپر مارکت به سرقت دست زده و به سرعت از مغازه خارج می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زعفران دیدنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین

رضا معروفی افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱:۳٠ دقیقه بامداد جمعه ۷ اردیبهشت از آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی واقع در خیابان شهدای قزوین خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه ۳مولوی این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

معروفی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسایی کانون حریق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترین خسارت ممکن و تخلیه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: علت بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان علل حریق سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • صادرات طلای سرخ به ۴۰۰ تن می‌رسد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد