Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:12:42 GMT

21 میلیارد ریال کالای احتکاری در مشهد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۵۲۳۳

21 میلیارد ریال کالای احتکاری در مشهد کشف شد

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: 21میلیارد ریال کالای احتکاری از چهار انبار در مشهد کشف شد.

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز سه شنبه به نقل از سردار محمد کاظم تقوی گزارش داد: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در اقدام اطلاعاتی به سرنخهایی از وجود مقدیر زیادی آلومینیوم، لوزام خانگی و برنج خارجی در این انبارها دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با هماهنگی قضایی این مکانها در عملیاتی ضربتی بازرسی و 2دوهزار و 516 دستگاه لوازم خانگی، 350 تن آلومینیوم و 42 تن برنج کشف در آنها شد.
او ارزش کالاهای احتکار شده را 21 میلیارد ریال برآورد و بیان کرد: چهار متخلف در این ارتباط دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

* کلاهبرداری با ترفند ازدواج موقت
فرمانده انتظامی خراسان رضوی همچنین از دو پرونده سرقت و کلاهبرداری با ترفند ازدواج موقت خبر و ادامه داد: ماموران کلانتری مهرگان مشهد در این چارچوب پیگیری گزارش کلاهبرداری و سرقت چند میلیون تومانی از یک حساب بانکی را در دستور کار خود قرار دادند.
وی گفت: شاکی پرونده در مشهد با زن جوانی آشنا شده و قرار بود وی را به عقد موقت خود درآورد. زن جوان با بردن این مرد به خانه همسایه اش و خوراندن چای نبات وی را بیهوش کرده و موجودی حساب عابربانکش را تخلیه کرده بود.
سردار تقوی افزود: تیمهای تجسس کلانتری مهرگان این زن جوان و همچنین همسایه وی را دستگیر کردند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
وی ادامه داد: همچنین در عملیاتی توسط تیمهای تجسس کلانتری کاظم آباد مشهد زن و مردی معتاد که حدود یک ماه به عقد موقت همدیگر درآمده بودند به عنوان سارقان خودروهای سواری و عاملان زورگیری از رانندگان دستگیر شدند.
سردار تقوی گفت: این افراد با تهدید چاقو در محدوده بلوار توس خودروها را سرقت می کردند. متهمان تا کنون به شش فقره سرقت اعتراف کرده اند.
7505/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي احتكار مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با اجرای طرح شناسایی و دستگیری سارقان توسط ماموران کلانتری ۱۵ آزادگان ۷ فقره سرقت را طی هفته گذشته کشف و در این راستا ۳ نفر را دستگیر کردند.
 
مأموران کلانتری ۱۵ آزادگان در راستای اجرایی کردن طرح مبارزه با سرقت در سطح شهرستان یزد در هفته گذشته موفق شدند ۳ سارق با ۷ فقره سرقت دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر