Web Analytics Made Easy - Statcounter

توضیح رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره خارج کردن یک داور زن از لیست بین‌المللی!

طرفداری- داود رفعتی، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره حذف سمانه محسنی از لیست داوران بین‌المللی اظهار داشت محسنی به دلیل بارداری در تست‌های آمادگی جسمانی حاضر نشد. در همین راستا کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه‌ای به کمیته داوران فدراسیون اعلام کرد از سمانه محسنی تا پایان سال 2018 در مسابقات بین المللی استفاده نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داود رفعتی درباره اظهارات سمانه محسنی، کمک داور بین المللی فوتبال و اینکه چرا وی در لیست بین المللی داوران  2018 قرار نگرفته است، اظهار داشت:

آخرین قضاوت محسنی در بازی‌های داخلی سال 95 بود. همچنین آخرین حضور وی در بازی‌های دور مقدماتی جام ملت‌های آسیا در اوایل سال 96 در کره شمالی بود.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وی افزود:

در کلاس پیش فصل داوران در سال 96 حضور داشت اما بخاطر اعزام به مسابقات آسیایی با اجازه کمیته داوران در تست شرکت نکردند و قرار شد تست مسابقات آسیایی برای وی به عنوان تست پیش فصل منظور شود که متاسفانه در حین انجام تست دچار آسیب دیدگی می‌شوند و در سمینار سالانه داوران با ارائه مدارک پزشکی در آزمون آمادگی جسمانی حضور نداشتند.

رئیس دپارتمان با اشاره به اینکه برای دوره نیم فصل داوران نیز از وی دعوت کردیم، گفت:

محسنی به دلیل بارداری در تست‌های آمادگی جسمانی حاضر نشد. در همین راستا کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه‌ای به کمیته داوران فدراسیون اعلام کرد از سمانه محسنی تا پایان سال 2018 در مسابقات بین المللی استفاده نخواهد کرد.

وی افزود:

محسنی از سال 94 به بعد از حضور در تست های پیش فصل لیگ برتر و تست هایی که به منظور لیست بین المللی از داوران گرفته می شد به دلایل  مصدومیت‌های مختلف از قبیل جراحی بینی، پا درد به دلیل انحراف کشکک زانو و غیره شرکت نکرد. با توجه به اعلام AFC کمیته داوران تصمیم گرفت وی را از لیست بین المللی خارج کند. همانطور که بنده، سعید مظفری زاده، محسن ترکی و یدالله جهانبازی از لیست بیرون آمدیم.

رفعتی در پایان اظهار داشت:

در دوره توجیهی پیش فصل داوران که آبان ماه امسال برگزار شد، مجدد از وی دعوت کردیم تا در کلاس شرکت کند که متاسفانه در این دوره حاضر نشد. کار داوری در شرایطی که فوتبال همواره با مشکلات مختلفی روبه رو است، سخت و دشوار است و سیاست کمیته داوران همیشه بر این بوده است تا از تمام توان داوران در مسابقات استفاده کند. بدون تردید کمیته داوران باز هم از وی برای شرکت در دوره های داوران دعوت خواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا

سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا اوایل تیر ماه ۱۴۰۳ در عربستان برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران به شرح زیر جهت حضور در این سمینار دعوت کرد: امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان.

لازم به توضیح است، سمینار فوق از 24 تا 28 ژوئن 2024 (4 تا 8 تیر ماه 1403) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد