Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@05:06:55 GMT

محکومیت ترک‌همدانی به ۶ ماه حبس و ۴۰ ضربه شلاق

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۵۴۳۱

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مصطفی ترک‌همدانی وکیلی جمعی از کارگران در پرونده مدیرعامل پیشین سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با ایلنا از محکومیتش به ۶ ماه حبس و ۴۰ ضربه شلاق بابت شکایت مرتضوی خبر داد و گفت این حکم قطعی شده است.

وی همچنین در صفحه اینستاگرام خود نوشت: کوچکتر از آنم که بخواهم خود را داعیه‌دار مبارزه با فساد بدانم اما تاوان پیگیری وکالت در پرونده سازمان تامین اجتماعی ، محکومیت کیفریم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال مجازاتم از باب افترا به او _که چرا دادنامه غیرقطعی او را منتشر کرده‌ام _؛ ۶ ماه زندان و ۴۰ تازیانه و مجازات او به اتهام تصرف غیرقانونیِ مبلغ سیزده میلیارد و هفتصد میلیون ریال ، ۷۰ ضربه شلاق است.

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ترک همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، وزرای دفاع کشور عضو سازمان همکاری های های شانگهای در بیست و یکمین اجلاس خود در آستانه پایتخت قزاقستان ضمن اعلام استقبال از حضور وزیر دفاع کشورمان به عنوان عضو اصلی این سازمان، به صورت یکپارچه  و اجماعی حملات تروریستی اخیر در روسیه ،سوریه، پاکستان و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را در بیانیه پایانی  محکوم و با خانواده قربانیان این حملات تروریستی ابراز همدردی کردند.

وزاری  دفاع سازمان همکاری های شانگهای همچنین نسبت به رشد تروریسم بین المللی و تهدیدات جدید آن اعلام نگرانی کردند و بر تقویت روابط دفاعی کشورهای عضو شانگهای تاکید نمودند.

دیگر خبرها

  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی