Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:33:56 GMT

رییس جمهوری گرگان را به مقصد تهران ترک کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۵۴۶۰

رییس جمهوری گرگان را به مقصد تهران ترک کرد

گرگان -ایرنا - دکتر حسن روحانی رییس جمهور در پایان سفر سفر 2روزه به گلستان، دقایقی قبل با بدرقه مسوولان ارشد استان از طریق فرودگاه بین المللی گرگان این شهر را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، کاروان تدبیر و امید به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری صبح روز گذشته 24دی ماه در قالب سفر استانی به گلستان وارد فرودگاه قدس کلاله در شرق استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس جمهوری پس از ورود به فرودگاه کلاله راهی استادیوم تختی شهر گنبدکاووس شد و با مردم استان که از صبح در این استادیوم حاضر شده بودند، دیدار کرد .
دکتر حسن روحانی برنامه های کاری خود در این سفر را با عزیمت به گرگان و نشست با فعالان اجتماعی و فرهنگی و بهره برداری و آغاز عملیات طرح های اجرایی استان به صورت ویدئو کنفرانس از گرگان و نشست با علما و روحانیان شیعه و سنی پیگیری کرد.
دکتر روحانی صبح امروز سه شنبه مرکز طرح تحول سلامت استان گلستان در شهر گرگان با هزینه افزون بر 910 میلیارد ریال افتتاح و در نشست شورای اداری استان و مصاحبه با خبرنگاران استان شرکت کرد.
در این سفر 2 روزه شماری از معاونان و ورزا از جمله وزیر کشور، صنعت، معدن و تجارت، نیرو، اطلاعات، جهادکشاورزی، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان محیط زیست، رییس جمهوری را همراهی می کردند.
در این سفر 586 طرح و پروژه در بخش های مختلف در شهرستان های گلستان بهره برداری و تفاهم نامه 20 هزار میلیارد تومان برای توسعه این استان امضا شد.
نخستین سفر رییس جمهوری به گلستان آذر سال 93 انجام شده بود.
6204/3091

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رييس جمهور سفر گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

کد خبر 846897 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل استان گلستان ریل و راه آهن - قطار خبر مهم مدیریت بحران حوادث ایران

دیگر خبرها

  • رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب