Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم معارفه دکتر سعید رضا عاملی به عنوان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و تقدیر از محمدرضا مخبر دزفولی با حضور وزیر ارشاد، وزیر آموزش و پرورش، رییس کمیسیون آموزش مجلس، رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها و سایر اعضای شورای انقلاب فرهنگی آغاز شد.

دکتر بطحایی وزیر آموزش و پرورش نیز در ادامه این مراسم گفت: یکی از دشوارترین کارها در شورا هماهنگی میان بخش هایی است که اختلاف نظر وجود دارد و ایجاد این هماهنگی کار دشواری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دکتر مخبر به واسطه توانایی و احاطه به مباحث مربوط در شورای عالی انقلاب فرهنگی از مهم ترین افراد هماهنگ کننده میان دستگاه های مختلف بودند که توام با حسن خلق و صبوری و وظایف خود را انجام دادند.

بطحایی تاکید کرد: جامعیت دکتر مخبر در علوم مختلف در زمانی که به عنوان دبیر انتخاب شدند، منجر به رضایت اعضای شورای عالی در طی این سال ها شد.
وزیر آموزش پرورش یاد آور شد: دکتر عاملی دبیر جدید شورا نیز نگاه هوشمندانه ای در امور مختلف دارند که این نگاه هوشمندانه و انقلابی وی را از عملکردشان در حوزه های مختلف می توان دریافت.

وی گفت: مهم ترین ویژگی عاملی شناخت مسایل جهانی همراه با علم و دانش وی است و حضور دکتر عاملی منجر به موفقیت روز افزون خواهد شد.

ادامه دارد...

188 / 167 دکتر سعید رضا عاملی محمدرضا مخبر دزفولی دکتر بطحایی وزیر آموزش و پرورش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دکتر بطحایی وزیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ‌سازی با برنامه‌ریزی آموزش و پرورش انجام شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسائل فرهنگی و ایجاد فرهنگ سازی میان اقشار مختلف جامعه با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، محمدمهدی اسماعیلی در آئین تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش سراسر کشور که در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ضمن تبریک هفته معلم به جامعه فرهنگی کشور، گفت: اگر از مفاخر و بزرگان نام می‌بریم نباید اسیر مشهورات باشیم، چرا که مانع تعمیق و تعمد جدی می‌شوند.

وی افزود: معلمان همه داشته‌های اخلاقی و فرهنگی و تمامی مواردی که برای رشد یک کودک، نوجوان و جوان لازم است را به جامعه منتقل می‌کنند در این میان جامعه‌ای توسعه یافته و پیشرفته است که به اساتید با تمام وجودش نسبت به جایگاه آن تعمیم پیدا کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه امید داریم بتوانیم برای پیشبرد اهداف فرهنگی خود از جامعه فرهنگی به ویژه معلمان کمک بگیریم، اضافه کرد: سعی داریم در زمینه فرهنگ‌سازی با همکاری آموزش و پرورش اقدامات موثرتری داشته باشیم.

کد خبر 751853

دیگر خبرها

  • فرهنگ‌سازی با برنامه‌ریزی آموزش و پرورش انجام شود
  • خبر خوب یک وزیر برای کارمندان دولت
  • پرداخت یارانه خرید کتاب برای کارمندان دولت
  • کتاب اصلی‌ترین عامل تمدن‌سازی است
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: نگه‌داری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است/ آمار تکان دهنده از ازدواج و طلاق
  • بیشترین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره اخیر برای آموزش و پرورش بوده است
  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی