Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: شرایط جوی و مه غلیظ و کولاک برف عامل اصلی تأخیر بازگشایی گردنه چری در شهرستان کوهرنگ است‌. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

احمد جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: به جهت بارش شدید برف و مه غلیظ و کولاک در شهرستان کوهرنگ و کوهستانی بودن این مسیر و با وجود تلاش‌های 24 ساعت راهداران بازگشایی محور گردنه چری با تأخیر روبه‌رو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علی‌رغم خستگی راهداران استان به علت فعالیت جاده‌ای در شبانه روز گذشته همچنان راهداران سراسر استان آمادگی پشتیبانی از اکیپ‌های راهداری شهرستان کوهرنگ را در صورت لزوم دارند‌.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری بیان کرد: راهداران استان از تجربه و توانمندی بالایی در مواجه با اتفاقات غیر مترقبه را داشته و از این جهت نگرانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

کولاک برف محورهای کوهستانی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیردآماده باش راهداری برای مقابله با کولاک برف/ضرورت پرهیز از سفر غیرضرور به شمالپیش‌بینی کولاک برف در 20 استان/هشدار وقوع بهمن در 4 استان

وی تصریح کرد: مدیریت مناسب براساس شرایط جوی محور گردنه چری صورت و تصمیمات مقتضی اتخاذ و تیم‌های مجرب راهداری در محور حضور چشم گیر داشته و در حال فعالیت گسترده هستند.

انتهای پیام/ح

R41350/P/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گردنه تته پس از پنج ماه انسداد با تلاش راهداران شهرستان پاوه کاملاً بازگشایی و ایمن سازی شد.

وی افزود: گردنه تته یکی از نقاط مرتفع و برف گیر استان کرمانشاه، شهرستان پاوه به شمار می‌رود که هر سال با بارش اولین برف بسته خواهد شد؛ با توجه به سخت گذر بودن این محور، امکان انجام عملیات برف روبی وجود ندارد و بازگشایی آن به اول بهار سال آینده موکول می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این گردنه ۲۱ کیلومتر طول دارد که ۱۷ کیلومتر آن در محدوده استان کرمانشاه شهرستان پاوه واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کردستان و شهرستان سروآباد است.

کهریزی در پایان افزود: گردنه تته در منطقه اورامانات محور ارتباطی شهرستان پاوه و شهرهای نودشه و نوسود در استان کرمانشاه به شهرستان سروآباد و مریوان در استان کردستان است.

کد خبر 6087792

دیگر خبرها

  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس
  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر