Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- سرمربي تراکتورسازي از جاه‌طلبي مالک اين باشگاه به وجد آمده است.
به گزارش آريا، جورج ليکنز، سرمربي جديد تراکتورسازي تبريز در جلسه معارفه‌اش اظهار داشت يک اشتباه را نبايد دوباره تکرار کرد و همواره بر اين باور بوده‌ام که در تمامي تيم‌هايي که فعاليت داشته‌ام، بردي کسب نکرده‌ام و بردها حاصل تلاش بازيکنان بوده و مسئوليت باخت‌ها بر عهده من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جلسه معارفه سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي امروز در باشگاه برگزار شد.
به نقل از سايت رسمي باشگاه تراکتورسازي، وي خطاب به بازيکنان، گفت:
هميشه سعي مي‌کنم ديد مثبتي به انسان‌ها و محيط داشته باشم ولي بااين‌حال، صداقت و انسانيت و حفظ احترام برايم در اولويت است.
سرمربي جديد تيم فوتبال تراکتور، با تأکيد بر اينکه نبايد از اشتباه ترسيد و سرخورده شد، افزود:
يک اشتباه را نبايد دوباره تکرار کرد و همواره بر اين باور بوده‌ام که در تمامي تيم‌هايي که فعاليت داشته‌ام، بردي کسب نکرده‌ام و بردها حاصل تلاش بازيکنان بوده و مسئوليت باخت‌ها بر عهده من است، بر همين اساس به توانمندي بازيکنان و اعضاي تيمم يقين دارم.
ليکنز با بيان اينکه موفقيت گام‌به‌گام به دست مي‌آيد، خاطرنشان کرد:
من چوب جادو ندارم در يک‌لحظه همه مشکلات و مسائل را حل کنم و صرفاً با خواستن توأم با کار مي‌توان به موفقيت رسيد و به بياني ديگر بايد در کنار هم موفقيت را معني کنيم.
وي در ادامه با اشاره به اينکه در بدو ورود به تبريز از شور و هيجان هواداران به وجد آمدم، اظهار داشت:
من در عين شوخ‌طبعي، دررسيدن به اهداف تيمم مصمم و سخت‌گير هستم و آنچه در ابتداي امر من را براي حضور در تراکتور ترغيب کرد، روحيه جاه‌طلبي مالک باشگاه بود که همواره خواستار پيروزي و موفقيت است.
سرمربي جديد سرخ‌پوشان در پايان اظهاراتش خواستار همراهي اعضاي تيم براي اجراي برنامه‌هاي مدنظر شد و تصريح کرد:
از زحمات سرمربيان قبلي تشکر مي‌کنم و به‌هيچ‌عنوان دوست ندارم پيش من از فردي بدگويي کنيد و همان‌طور که گفتم انسانيت و حفظ احترام برايم اهميت ويژه دارد و در درون تيم نيز بايد هواي همديگر را داشته باشيد.
همچنين حسن آذرنيا، مدير تيم فوتبال تراکتورسازي در ابتداي جلسه معارفه سرمربي جديد به بازيکنان، ضمن خوشامدگويي به ليکنز و پاتريک، رزومه کوتاهي از سرمربي جديد سرخ‌پوشان به بازيکنان يادآوري کرد و خواستار همراهي تمامي اعضاي تيم با ليکنز شد.
آذرنيا با بيان اينکه موفقيت تراکتور در گرو اجراي هر چه بهتر برنامه‌هاي مدنظر کادر جديد است، افزود:
همه بايد ليکنز را در راه رسيدن تراکتور به موفقيت همراهي کنيم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرمربي جديد تراکتورسازي ليکنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند

سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید به اولین هدفشان یعنی صعود به جام جهانی رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی ۶ بر یک ایران مقابل قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم. توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایط، هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • باید با قلبمان بازی کنیم