Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@20:54:39 GMT

نرخ ۴۷ ارز بین بانکی در ۲۵ دی ماه ۹۷ + جدول

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۶۱۶۶

نرخ ۴۷ ارز بین بانکی در ۲۵ دی ماه ۹۷ + جدول

به گزارش اکوفارس، بانک مرکزی امروز نرخ ۴۷ ارز عمده در برابر ریال را اعلام کرد که بر این اساس نرخ ۱۱ ارز ثابت ماند و نرخ ۱۱ ارز افزایش و ۲۵ ارز کاهش یافت.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب بده ۱۰۰ میلیون برنده شو؛ کلاهبرداری جدید

به گزارش خبرآنلاین، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در یک مسابقه تلفنی خبر داد و گفت: چهار متهمی که با این شگرد بیش از پنج میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

ایرنا در خبری نوشت: سرهنگ داود معظمی گودرزی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: چندی پیش یکی از شهروندان مراجعه و مدعی شد که شخصی با وی تماس گرفته و ضمن معرفی خود بعنوان مجری مسابقه بزرگ تلفنی اظهار داشته فقط با پاسخ به یک سوال می‌تواند برنده ۱۰۰ میلیون تومان شود که شاکی نیز وسوسه شده و با کلاهبرداران همراهی کرده و در ادامه با دریافت اطلاعات بانکی، از او کلاهبرداری کرده است.

وی ادامه داد: مجرمان با استفاده از ترفندهای زیرکانه مالباخته را متقاعد کرده که جهت دریافت جایزه خود کدهای مختلفی را که از پشت تلفن به وی اعلام می‌کرده در مرورگر تلفن همراه خود وارد و اعلام کند و شاکی با یک غفلت ساده در نهایت متوجه سرقت تمامی موجودی حساب‌های بانکی خود می‌شود.

سرهنگ معظمی گودرزی اضافه کرد: موضوع در دستور کار متخصصان پلیس فتا پایتخت قرار گرفت و پس از اقدامات تخصصی و تحقیقات سایبری متهمین شناسایی و پس از تشریفات قضایی هر چهار عضو اصلی این باند دستگیر و به پلیس فتا منتقل شدند.

وی با اشاره به گسترده بودن ابعاد کلاهبرداری این مجرمان گفت: ممکن است شیوه‌های کلاهبرداری این افراد مجرم متفاوت باشد اما در نهایت به یک شیوه عمل می‌کنند و با اعلام برنده شدن مخاطبان، با ترفندهای ماهرانه تمام اطلاعات حساب بانکی افراد را دریافت کرده و با استفاده از آن اقدام به برداشت از حساب افراد می‌کنند.

رییس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: همان گونه که به دفعات پلیس هشدار داده به هیچ عنوان جهت دریافت جایزه نیازی به حضور در پای دستگاه عابربانک و یا دادن اطلاعات محرمانه حساب بانکی از جمله اینترنت بانک و همراه بانک نیست و تماس هایی که این موارد را از شهروندان درخواست می‌کنند، قطعا کلاهبرداری است.

وی یادآور شد: هیچ سازمان دولتی و نهادی اعم از صدا و سیما، اپراتورهای تلفن همراه، شرکت مخابرات، سازمان حج و زیارت و دیگر نهادها با استفاده از خطوط شخصی و از بستر شبکه‌های اجتماعی با هیچکس تماس نمی‌گیرند و و صرف استفاده از لوگو و یا نشان این سازمان‌ها بر روی پروفایل شخص تماس گیرنده در شبکه‌های اجتماعی دلیلی بر صحت و تایید منشا این تماس‌ها نیست.

سرهنگ معظمی گودرزی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir اطلاع رسانی کنند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903414

دیگر خبرها

  • سقف روزانه تراکنش های بانکی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جواب بده ۱۰۰ میلیون برنده شو؛ کلاهبرداری جدید
  • ثبت‌نام یک کارت جدید بانکی با امکان سرمایه‌گذاری هوشمند
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • دفاع «بانکی» از قانون جوانی جمعیت/ رشد نرخ باروری در ۱۴ استان
  • سقف تراکنش‌های بانکی در یک روز چه قدر است؟
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟
  • (ویدیو) بانکی پور: جریمه بار دوم بی‌حجابی ۴.۵ میلیون تومان است
  • هر فردی می‌تواند حساب بانکی خود را وقف کند