Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@01:41:13 GMT

جپاروف پولش را گرفت و بدون تیم ماند!

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۶۲۵۱

به گزارش پارس نیوز، 

روز گذشته و در سایت ترانسفر مارکت در جست‌وجوی بازیکن ازبکستانی مد نظر استقلال می‌گشتیم که متوجه شدیم این فوتبالیست که فصل قبل هم در استقلال توپ می‌زد در حال حاضر بدون تیم است. سرور جپاروف که تا یک ماه پیش به عنوان گزینه اصلی برای بازگشت به این تیم شناخته می‌شد تا حدی به استقلال نزدیک شده بود که در همین سایت معتبر که نقل و انتقالات همه فوتبالیست‌های جهان را نشان می‌دهد مقابل نامش اسم باشگاه استقلال را درج کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی تاریخ زده بود او از ۶ ژانویه برابر با ۱۶ دی‌ماه جاری با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی بازیکن استقلال است. 

پیش از این گفته می‌شد سرور جپاروف بابت طلب ۱۳۵ هزار و ۵۰۰ دلاری که از استقلال داشته خواهان دریافت کل طلبش است و سپس پای میز مذاکره با استقلال می‌نشیند. از سوی باشگاه استقلال هم عنوان می‌شد مدیران باشگاه با علم به اینکه ممکن است جپاروف پولش را بگیرد و دیگر به این تیم برنگردد به شکل گروکشی دنبال آن هستند که با کشاندن سرور به تهران ابتدا قراردادش برای فصل بعد را ببندند و بعد پولش را پرداخت کنند. اقدامی که سرور هرگز زیر بار نرفت و شرط کرد در صورتی راهی تهران می‌شود که پولش را تمام و کمال بگیرد. بعد هم که پول را گرفت شرط تست پزشکی را بهانه کرد!

در همین باره بار‌ها از قول شفر عنوان می‌شد او خواهان بازگشت جپاروف به تهران است، چون در لیگ قهرمانان آسیا به شدت به او نیاز دارد ولی این آمدن در همان حد حرف باقی ماند و سرور هرگز به تهران و تیم سابقش برنگشت. 

روز گذشته باز هم صحبت‌هایی از سوی مسئولان باشگاه استقلال عنوان شد با این مضمون که شفر او را نمی‌خواسته (!)، چون معتقد بوده این بازیکن که ۶ ماه است جایی بازی نکرده نمی‌تواند کارآمدی فصل قبل را برای استقلال داشته باشد. گرچه به یاد داریم نصرا... عبداللهی و اعضای کمیته فنی باشگاه هم با قاطعیت از مذاکرات موفق استقلال و جپاروف خبر می‌دادند و این فوتبالیست را دوای درد این تیم می‌دانستند ولی حالا که او قید بازی برای استقلال یا هر تیم دیگری را زده مطالب به شکل وارونه جلوه داده می‌شود!

از این گذشته سرور جپاروف با ۳۵ سال سن و اینکه دوست داشت به حرفه مربیگری مشغول شود به احتمال زیاد دیگر به دنیای توپ گرد بازنخواهد گشت! و در این میان استقلالی‌ها را بر آن داشته تا به جای شکایت و رفت و آمد به فیفا برای رسیدگی به پرونده اش سریع‌تر پولش را بپردازند و اتفاقات آینده را امروز مدیریت کنند!

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مد جهان استقلال پول لیگ قهرمانان آسیا بازی فیفا استقلال باشگاه استقلال پول لیگ قهرمانان آسیا مد پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب انبه کاملاً تازه بدون دخالت دست (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تهیه متفاوت آب انبه توسط یک پیرمرد سخت کوش پاکستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود
  • مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است
  • آب انبه کاملاً تازه بدون دخالت دست (فیلم)
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • بدون شرح با یک دنیا حرف (عکس)
  • اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • دلیل لرز و بدن درد بدون تب چیست؟