Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: در نه ماهه امسال یک هزار و ۵۲۳ طرح اشتغال با ۲۷۷ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال برای مددجویان کمیته امداد استان محقق شد. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

سیدرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: در مدت نه ماهه امسال یک هزار و 523 طرح اشتغال برای جامعه هدف با اعتبار 277 میلیارد و 211 میلیون ریال اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: طرح‌های اشتغالزایی 376 طرح به مبلغ 56 میلیارد و 590 میلیون ریال از محل صندوق اشتغال نیازمندان و سایر منابع است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: یک هزار و 147 طرح با اعتبار 220 میلیارد و 621میلیون ریال از محل تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی پرداخت شد.

پرداخت "تسهیلات اشتغالزایی مدجویان کمیته امداد" معطل اقدام بانک مرکزیافتتاح 500 طرح اشتغالزایی در لرستان؛ محرومیت‌زدایی برنامه ستاد اجرایی فرمان امام(ره)182 میلیارد تومان برای اشتغالزایی مددجویان استان کرمانشاه اختصاص یافت

حسینی بیان کرد: از تعداد یک هزار و 523 طرح 579 طرح در نقاط شهری با 110 میلیارد و 804 میلیون ریال و 944 طرح به مبلغ 166 میلیارد و 407 میلیون ریال در نقاط روستایی استان اجرا شد.

وی افزود: 525 طرح برای مجریان زن با اعتبار 73 میلیارد و 775 میلیون ریال و 998 طرح به مبلغ 22 میلیارد و 436 میلیون ریال برای مجریان مرد و 341 طرح به مبلغ 22 میلیارد و 75 میلیون ریال در قالب مشاغل خانگی اجرا شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی تصریح کرد: یک هزار و 182 طرح به مبلغ 255 میلیارد و 136 میلیون ریال در قالب خوداشتغالی ایجاد و در این مدت 13 هزار و 972 نظارت بر طرح‌های اشتغال انجام شد.

حسینی بیان کرد: در این مدت 703 تخته فرش دستباف توسط مددجویان استان به ارزش 21 میلیارد و 721 میلیون ریال بافته شد.

وی افزود: متراژ فرش‌های بافته شده 3 هزار و 470 مترمربع است که توسط سه هزار و 100 بافنده بافته شد.

انتهای پیام/ ت

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، گفت: در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی کشور، ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعاً به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با تأکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی می‌شود.

کد خبر 6099662 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کمیته امداد اردبیل از ۱۳۲۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص حمایت می‌کند
  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • ۶۵۰ مبلغ دهه کرامت در خراسان جنوبی فعالیت تبلیغی خواهند داشت
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند