Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس آلمان اعلام کرد که یک نفر را به اتهام آنچه که "جاسوسی برای ایران" خوانده، دستگیر کرده است. آفتاب‌‌نیوز : دادستان آلمان مدعی شد که یک کارمند ارتش به اتهام "جاسوسی برای سازمان اطلاعات ایران" دستگیر شده است.
به گزارش آسوشیتدپرس، دفتر دادستان آلمان ادعا کرده است که یک دوتابعیتی آلمانی-افغانی 50 ساله که از وی با نام "عبدالحمید س" یاد شده، روز سه‌شنبه در منطقه راینلاند آلمان دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی که به عنوان یک مترجم در ارتش آلمان خدمت می‌کرده، به اتهام "انتقال اطلاعات به سازمان اطلاعات ایران" دستگیر شده است.
اپشگیل آنلاین همچنین گزارش داده است که این مظنون سال‌ها از ارتش آلمان جاسوسی می‌کرده و به اطلاعات فوق‌محرمانه‌ای از جمله "ماموریت نیروهای آلمانی در افغانستان" دسترسی داشته است.
وزارت دفاع آلمان هم این موضوع را تایید کرده اما اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه نکرده است.
این ادعا درحالی مطرح شده است که اخیرا برخی دیگر از کشورهای اروپایی هم‌صدا با آمریکا و رژیم صهیونیستی، با وارد آوردن اتهامات بی‌اساسی چون "مشارکت ایران در قتل شهروندان مقیم اروپا" سعی در اعمال فشار بر ایران دارند. در همین راستا اتحادیه اروپا به تازگی بخش‌هایی از وزارت اطلاعات را تحریم کرده است.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جاسوسی آلمان جاسوسی برای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: کارشناسان پلیس فتای استان البرز با بکارگیری روش‌های نوین بررسی جرایم رایانه‌ای و اقدامات فنی و پلیسی از فعالیت یک اکانت تلگرامی در زمینه فیشینگ مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: پس از انجام اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم مورد نظر در منطقه عظیمیه کرج شناسایی و نامبرده با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

وی بیان کرد: در بازرسی از تجهیزات الکترونیک متهم که به وسیله آنها اقدام به ارسال پیامک‌های جعلی ابلاغیه قضائی می‌کرد، اطلاعات بانکی بیش از ۴۰۰ کاربر شناسایی شد که تاکنون ۱۸ نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری انجام شده توسط این متهم توسط کارشناسان بیش از دو میلیارد ریال برآورد می‌شود، از معرفی وی به مرجع قضائی خبر داد.

وی گفت: مشاهده ابلاغیه قضائی هیچ نیازی به پرداخت وجه ندارد، لذا در مواجهه با سایت‌های جعلی که برای مشاهده ابلاغیه کاربر را به درگاه واریز منتقل می‌کند، به هیچ وجه اطلاعات بانکی را در آن بارگذاری نکنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229502 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • پرونده مرگ مدیر شهرداری پیچیده شد؛ 3 کارمند در بازداشتند
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • یک سرباز آمریکایی در روسیه به اتهام دزدی بازداشت شد
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • اطلاعات تازه رادیو ارتش اسرائیل از شب حمله ایران به اسرائیل
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • درز اطلاعات محرمانه ارتش آلمان در اینترنت
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز