Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@06:23:59 GMT

کاتانچ : طارق همه چیز ایران را به من گفته !

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۶۵۵۰

کاتانچ : طارق همه چیز ایران را به من گفته !

سرمربی تیم ملی عراق اعتقاد دارد ایران فردا در یک سطح جدید بازی می کند

به گزارش ورزش سه، سوال اول را یک خبرنگار از سرمربی عراق پرسید، سوالی که البته بیشتر آرزوی برای این تیم بود که فردا برابر ایران قرار می گیرد. کاتانچ با لبخند در پاسخ به سوال به این خبرنگار گفت: بازی ایران را خوب دیده ایم. من فکر می کنم بازی فردا کاملا متفاوت باشد و در یک سطح و شرایط کاملا جدید برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی می کنیم در بازی فردا نمایش بهتری داشته باشیم و برای این باید فشرده تر و باهوش تر فوتبال بازی کنیم. فردا شاید شرایط کمی آسان تر باشد چون هر دو تیم صعود کرده اند و بازیکنان بدون فشار بازی می کنند. در دو سه روز گذشته با بازیکنان صحبت کرده ایم و اگر آنها چیزی هایی که گفته ام انجام بدهند من مطمئن هستم موفقیت با ما خواهد بود.

 

کاتانچ در مورد تغییرات احتمالی در ترکیب تیمش گفت: اینطور نیست که من برای بازی بعدی تیم بازیکنی را کنار بگذارم یا تغییر خاصی بدهم. من فعلا اهمیتی به بازی بعدی مان نمی دهم و از بین بازیکنان موجود بهترین ها برای بازی فردا انتخاب می کنم. من در انتظار یک مسابقه در سطح تکنیکی بالا با موقعیت های زیاد هستم.


سرمربی تیم ملی عراق سپس از علاقه اش به انجام بازی خوب توسط بازیکنان پرده برداشت و گفت: اگر خوب بازی کنیم ولی ببازیم بیشتر خوشحال می شوم تا اینکه بد بازی کنیم و ببریم. من دوست دارم خوب بازی کنیم و اصلا مهم نیست در مرحله بعد با قطر بازی کنیم یا عربستان . تیم جو خیلی خوبی دارد و من امیدوارم فردا ببریم و به پیشرفت خودمان ادامه بدهیم.

 

در ادامه نشست یک خبرنگار از کاتانچ در مورد کمک احتمالی بشار رسن و طارق همام در بازی ایران و استفاده او از شناخت آنها روی فوتبالیست های ایرانی سوال کرد که او به شوخی و خنده گفت: در این بازی خاص طارق همه چیز را به من گفته است و من فردا کار خاصی در زمین ندارم. ساکت روی نیمکت می نشینم و به بازی خیره می شوم. (خنده) این که می گویید این ها همدیگر را می شناسند جالب است اما هر بازی داستان خودش را دارد.

 

ادامه دارد...

جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی عراق عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی عراق عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: شاید فرودگاه سیرجان برای تیم رقیب باز می‌شود نه ما!

ایسنا/کرمان سرمربی گل گهر سیرجان می‌گوید از این‌که تیم حریف با پرواز مستقیم به سیرجان می‌رسد متعجب شده است.

به گزارش ایسنا، مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری قبل از دیدار برابر شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وششم لیگ برتر اظهار کرد: مثل گذشته با یکسری بازیکن مصدوم روبرو هستیم که باید ببینیم تا فردا چه می‌شود. حتماً می‌خواهیم در بازی فردا پیروز شویم اما خب به بازی حذفی هم فکر می‌کنیم. در مورد دو سه بازیکن باید ببینیم در تمرین چه شرایطی را دارند که شروع کنند یا خیر.

وی گفت: برخی چیزها خیلی مهم است. برای من عجیب است که چرا فقط ما فردا بازی می‌کنیم؟ ما بازی حذفی و بازی با مس رفسنجان داشتیم ولی یک روز از همه تیم‌ها کمتر استراحت کردیم. چرا؟ برای اینکه آخر فصل، یک روز خیلی مهم است. فعلا شرایط این‌گونه است. ما سعی می‌کنیم که نسبت‌به این شرایط برنامه‌ریزی کنیم.

اوزونیدیس ادامه داد: برخی مسائل برای من عجیب بوده که شنیدم تیم حریف‌مان مستقیم با پرواز به سیرجان می‌آید. شاید فرودگاه اینجا برای تیم رقیب باز می‌شود نه برای ما.

سرمربی گل گهر در مورد عملکرد بهنام برزای در پست غیرتخصصی خود و زمان بازگشت مسیح زاهدی و آرتا به ترکیب گل گهر گفت: آرتا که هنوز آماده نیست و مسیح باید ببینم در تمرین چگونه است و امیدوارم که آماده باشد. با برزای هم مشکلی نداریم چون در هر پستی بازی کند بهترین خود را ارائه می‌کند. در مورد مسیح باید ببینیم شرایطش در تمرین چگونه است و تصمیم‌گیری کنیم برای اینکه از اول شروع کند و به آمادگی کامل برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • فوتبال نماینده آموزش برای کودکانمان است
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • اوزونیدیس: شاید فرودگاه سیرجان برای تیم رقیب باز می‌شود نه ما!
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود