Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام ابوذر زارعی کیاپی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نوشهر و چالوس از ثبت چهار وقف جدید خبر داد و گفت: این موقوفات جدید با نیت فرهنگی و قرآنی در شهرستان نوشهر و کلاردشت به ثبت رسید.

وی افزود: رضاعلی پاشا زمینی را به مساحت ۱۶۷ مترمربع با نیت احداث مسجد و مرکز فرهنگی و قرآنی در نوشهر وقف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نوشهر گفت: خانواده پاشا نیز زمینی به مساحت ۳۰۳ مترمربع با نیت احداث مرکز فرهنگی و قرآنی و مسجد در خیرسر ثبت وقف کردند.

حجت‌الاسلام زارعی ادامه داد: واقفان خانواده مشعشعی هم زمینی به مساحت ۲۵۰ مترمربع را در کردمحله کلاردشت با نیت ساخت مرکز فرهنگی و قرآنی ثبت وقف کردند.

وی افزود: همچنین واقف رضا علی پاشا زمینی به مساحت۱۵۰ مترمربع با نیت ساخت خانه عالم، مغازه و مسجد ثبت وقف کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نوشهر و چالوس افزود: امیدواریم واقفان قبل از نیت با مراجعه به ادارات اوقاف از مشاوران این ادارات درباره نیت وقف با توجه به نیاز‌های امروز جامعه بهره بگیرند.

جهیزیه ۳ نوعروس نیازمند از امامزاده قاسم (ع) بابل راهی خانه نوعروسان شد

حسن برزگر رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بابل گفت: خانواده مرحوم ارسلان قهاری در اقدامی خداپسندانه هزینه جهیزیه ۳ نوعروس نیازمند را تامین کردند.

وی افزود: ارزش این سه جهیزیه ۷۳ میلیون تومان بوده است که طی یک مراسمی از آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) بابل روانه خانه نوعروسان شدند.

برزگر گفت: این اقدام با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل، هیأت امنا آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) و خانواده مرحوم ارسلان قهاری انجام شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بابل گفت: امیدواریم خیران و مردم با همدلی بخشی از مشکلات نیازمندان جامعه را برطرف کنند و به خصوص نوعروسان نیازمند که در شرایط سخت اقتصادی نیازمند توجه بیشتر خیران برای تامین هزینه جهیزیه هستند.

انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: انجام ۱۲ فقره تبصره ذیل ماده ۵۵ به مساحت تقریبی ۴ هزار متر مربع از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق گردید این ماموریت با حضور فرمانده وکارشناس یگان حفاظت، سرجنگلبان و نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد شیخ موسی انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی