Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی «اینک آخرالزمان / Apocalypse Now» محصول سال 1979 فیلمی حماسی، ماجراجویی و جنگی واقع شده در جنگ ویتنام است. در سال 1970، در میانه جنگ ویتنام، سرهنگ نیروهای ویژه کورتز عقل خود را از دست داده و به همراه افراد خود که او را بصورت نیمه خدا پرستش می‌کنند در جنگل‌های کامبوج پناه گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستوان ویلارد طبق فرمانی کاملاً سری از ستاد مشترک ارتش آمریکا ماموریت یافته تا فرماندهی سرهنگ کورتز متمرد را به شدیدترین وجه خاتمه دهد. مارلون براندو، مارتین شین، فردریک فورست، رابرت دووال، لارنس فیشبرن، دنیس هاپر و هریسون فورد در مقابل دوربین ویتوریو استورارو بازی کردند. فرانسیس فورد کوپولا و کارمینه کوپولا موسیقی متن این فیلم را ساختند که قطعه اصلی و مشهور آن را بر روی تصاویری از این فیلم تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: موزیک موسیقی موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 به تازگی موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده در فضای مجازی وایرال شده اما جامعه‌ای که این موسیقی در فضای مجازی به آن توجه کرده‌اند افراد نوجوان تا بزرگسال هستند! اصل ویدیو و شماری از واکنش‌های کودکان به آنها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • ۵ «آخرالزمان» تماشایی که در سال ۲۰۲۴ خواهیم دید!
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • خودروهای عضلانی جذابی که ناشناخته ماندند، از فورد فالکون کبرا تا کرایسلر والیانت (+عکس)
  • آخرالزمان شمالی چگونه اتفاق می‌افتد؟ علائم آن چیست؟ (+عکس)
  • معترضان جنگ غزه ساختمان هامیلتون دانشگاه کلمبیا را تصرف کردند/ خاطره جنگ ویتنام زنده شد
  • خودروی کلکسیونی و سوپراسپرت فورد جی‌تی 101 (عکس)
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • «سندرم ویتنام» در غزه تکرار می‌شود؟
  • کار‌هایی که به مغز آسیب می‌رساند