Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه برنامه‌های کاری خود در عراق، با مسعود بارزانی، رئیس حزب دموکرات کردستان عراق در شهر اربیل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در اربیل به سر می‌برد، ظهر امروز با  مسعود بارزانی، رئیس حزب دمکرات کردستان عراق دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفین در این دیدار با ابراز خرسندی از روابط کنونی اقلیم و جمهوری اسلامی ایران، از بسط و توسعه آن، به‌ویژه با افزایش همکاری‌های بازرگانی و اقتصادی، از طریق مشارکت و همکاری‌های تجار، صنعتگران و کارآفرینان دو طرف، حمایت کردند.

اهمیت تفاهم و همکاری میان اقلیم کردستان با دولت مرکزی عراق، روند تشکیل دولت اقلیم و همچنین مسائل منطقه و از جمله اوضاع سوریه و لزوم ادامه روند های سیاسی برای حل مشکلات این کشور از دیگر موضوعات مورد رایزنی وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس حزب دمکرات اقلیم کردستان عراق بود.

ظریف پیش از دیدار با مسعود بارزانی، با نیچروان بارزانی، نخست‌وزیر اقلیم کردستان عراق و مسرور بارزانی مشاور شورای امنیت اقلیم کردستان عراق نیز دیدار و گفتگو کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ظریف مسعود بارزانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارزانی وارد تهران شد

به گزارش خبرنگار مهر، «نچیروان ادریس مصطفی بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق، در رٲس هیاتی عالی رتبە از مقامات اقلیم کردستان عراق، وارد تهران شد.

کد خبر 6097108

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان و نیچروان بارزانی
  • «بارزانی» با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • رئیسی: از سوءاستفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • رئیسی: از سوء استفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • چرا سفر «نیچروان بارزانی» به ایران مهم است؟
  • بارزانی به دیدار رئیسی رفت + تصاویر
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد
  • نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • بارزانی وارد تهران شد