Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ناصری عصر سه‌شنبه در آئین افتتاح و رونمایی از طرح ملی «ایران مهارت» تصریح کرد: این طرح بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرروش اجرایی شده و رویکرد مهارت افزایی دانش‌آموزان را در دل خود گنجانده است.

وی به اهداف اجرایی شدن طرح ملی «ایران مهارت» اشاره کرد و افزود: ارتقای مهارت‌های شغلی و اجتماعی و برخورداری از رویکرد حرفه‌ای در رشته تحصیلی خود از جمله اهدافی است که با برگزاری کیفی این طرح امکان‌پذیر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه مهارت آموزی به عنوان یک ضرورت محسوب می‌شود، یادآور شد: با توجه به ظرفیت روحی و جسمی دانش آموزان افزایش اعتماد به نفس و انگیزه جوانان محقق می‌گردد.

ناصری ادامه داد: ارتقای مهارت‌های اجتماعی از نیازمندی‌های مهم دانش‌آموزان بوده و با یادگیری صحیح چنین مفاهیم آموزشی می‌توان برای مهارت آموزی زندگی و اجتماعی برنامه‌ریزی کرد.

به گفته وی عملیاتی شدن نظام تعلیم و تربیت در استان نیازمند برخورداری از خلاقیت و نوآوری در اجرای طرح‌های مختلف آموزشی از جمله طرح بسیار کاربردی و مناسب «ایران مهارت» بوده که به پویایی مدارس نیز کمک خواهد نمود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان توجه به تکالیف شب دانش‌آموزان را از دیگر اهداف آموزشی دانست و توضیح داد: به منظور ارتقای مهارت‌های دانش آموزان نیازمند تقویت تکالیف شب و فراهم آوردن زمینه‌های لازم برای افزایش سطح علمی و مهارتی نوجوانان و جوانان با تکیه بر سبک‌های مناسب آموزشی هستیم.

کد خبر 4513954

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش اردبیل مهارت آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در این جشنواره ۱۰۰۰ گروه برتر از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ شرکت دارند. پرورش روحیه کارآفرینی و مهارت آموزی دانش آموزان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در سطح خاورمیانه، هر ساله در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود. لکوکاپ با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به دانش آموزان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش آموزان رقابت کنند.

دیگر خبرها

  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم/ ما به قله نزدیک شده ایم
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • ضرورت طرح مسئله برای دانش آموزان در موضوع آب
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی