Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، سرهنگ خلیلی نژاد فرمانده انتظامی انار گفت:سه پسر جوان که در فضای مجازی خود را دختر جلوه داده و از طعمه خود اخاذی کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خلیلی نژاد در تشریح خبر بیان داشت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی براخاذی از پسر نوجوانش توسط افردی در یکی از شبکه‌های اجتماعی بررسی موضوع در دستور کار ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پسر نوجوان این مالباخته در فضای مجازی با فرد ناشناسی که خود را دختر معرفی کرده آشنا شده و یک مدت با هم تبادل متن و عکس خصوصی داشته اند و نهایتا آن فرد ناشناس با تهدید به انتشار همین عکس‌ها و اطلاعات خصوصی از این پسر نوجوان بیش از ۴۰ میلیون ریال وجه نقد و یک دستگاه گوشی تلفن همراه اخاذی می‌کند. سرهنگ خلیلی نژاد با اشاره به اینکه فرد کلاهبردار به تدریج این مبلغ را طی یکسال از این پسر نوجوان دریافت کرده بود اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با جمع آوری مستندات لازم و اقدامات تخصصی در فضای مجازی سرانجام متهمان که ۳ نفر پسر جوان بودند شناسایی وآنان را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند. وی تصریح کرد:متهمان در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس صراحتاً به بزه انتسابی و اغفال مالباخته با جا زدن خود به عنوان یک دختراقرار کردند و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. سرهنگ خلیلی در پایان یادآور شد:فضای مجازی محیطی است که کاربران می‌توانند می‌توانند با هر هویت، نام و نشانی حاضر شده و خود را شخصیت و جنسیت متفاوت از آن چه هستند معرفی کنند بنابراین در این فضا نباید به هیچ عنوان به افراد ناشناس اعتماد و اطلاعات شخصی را ردو بدل کنیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی سوادکوه گفت: ماموران پلیس این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب بود مشکوک شدند.

وی افزود: کارآگاهان با همکاری ماموران منابع طبیعی، متهم را در حین حمل چوب که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی از کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق توسط متهم خبر داد و افزود: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در فلارد
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز