Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا می‌گوید تا روز جمعه سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور معرفی خواهد شد.به گزارش بلاغ،سایت روزنامه کلمبیایی «ال‌ تی‌یمپو» گزارش داد تا روز جمعه هفته جاری فدراسیون فوتبال کلمبیا، سرمربی جدید تیم ملی این کشور را مشخص خواهد کرد.  کارلوس کی‌روش سرمربی بعدی تری‌کالر خواهد بود چرا که آلوارو گونسالس آلساته، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال کملبیا به نوعی این موضوع را تأیید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلوارو گونسالس آلساته در گفت‌وگو با برنامه «ال آلارگو» از شبکه رادیویی «رادیو کاراکل»  کلمبیا گفت: چندین مصاحبه با گزینه سرمربیگری تیم ملی کلمبیا انجام داده‌ایم، تماس‌هایی هم بین طرفین برقرار شده و به شخصه او تأثیر زیادی روی من گذاشته است، هرچند من از این موضوع دفاع می‌کنم که در کشورمان مربیانی داریم که توانایی و دانش لازم برای هدایت تیم‌های بزرگ را دارند.

وی افزود: با توجه به این موضوع و پس از منتفی شدن حضور گزینه‌هایی همچون رینالدو روئدا و خوان کارلوس اوسوریو، ما به کی‌روش فکر می‌کنیم و در حال مذاکره با او هستیم. فکر می‌کنم تا پیش از این جمعه سرمربی جدید تیم ملی کلمبیا مشخص شود.

گونسالس آلساته از موافقت هفت عضو کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال کلمبیا با انتصاب گزینه مدنظر به عنوان سرمربی جدید تری‌کالر خبر داد، هرچند تأکید کرد تنها کسی که صلاحیت اعلام سرمربی جدید تیم ملی کلمبیا را دارد، رامون خسورون گونسالس، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا همچنین خبر داد حدود یک و نیم ماه پیش، آنها در شهر لیسبون با کی‌روش و پیش از پایان سال 2018 با این مربی پرتغالی دو ملاقات در شهر مادرید داشته‌اند.

گونسالس آلساته با اشاره به اینکه آرتورو رِیس، سرمربی تیم فوتبال زیر 20 سال کلمبیا احتمالاً یکی از دستیاران کارلوس کی‌روش خواهد شد، اظهار داشت: با سرمربی مدنظرمان صحبت کرده‌ایم و او اعتراضی نسبت به حضور مربیان کلمبیایی در کادرفنی‌اش نداشته، به همین خاطر یک یا دو مربی کلمبیایی از جمله آرتورو ریس می‌تواند در کادرفنی سرمربی جدید باشد.  

 طبق گزارش «ال‌ تی‌یمپو» در نشست کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال کلمبیا مشخص شد که رئیس این فدراسیون به همراه دو عضو کمیته اجرایی در چند روز آینده به امارات سفر می‌کنند، جایی که کارلوس کی‌روش با تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت دارد. قرارداد این مربی پرتغالی با فدراسیون فوتبال ایران در اول ماه فوریه به پایان خواهد رسید.

گونسالس آلساته همچنین خبر داد بر اساس توافق صورت گرفته دستمزد سرمربی جدید پایین‌تر از خوسه پکرمن، سرمربی پیشین تیم ملی کلمبیا خواهد بود و چیزی نزدیک به 2 میلیون دلار در سال به وی پرداخت خواهد شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد

دومین نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال به منظور بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی بسکتبال با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.

در این نشست تحلیل و ارزیابی هر یک از اعضای کمیته فنی در مورد گزین‌های داخلی و پیشنهادی فدراسیون برای هدایت تیم ملی بسکتبال ارائه شد.

این گزینه‌ها در نشست اول اردیبهشت کمیته فنی مطرح شده بودند که «هاکان دمیر» هم یکی از گزینه‌های خارجی موردنظر بود. با نظر اعضای کمیته فنی که در نشست اخیر مطرح شد، نام وی از گزینه‌های موردنظر خارج شد.

بدین ترتیب قرارداد فدراسیون بسکتبال با این مربی ترکیه‌ای تمدید نخواهد شد. او اردیبهشت سال گذشته با قراردادی یک ساله هدایت تیم ملی بسکتبال را بر عهده گرفت، اما عدم نتیجه گیری مطلوب در رقابت‌های جام جهانی که با ناکامی در کسب سهمیه المپیک همراه بود و ناکامی در بازی‌های آسیایی در نهایت منجر به عدم تمدید قراردادش شد.

سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این جلسه گفت: در این جلسه ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی جهت مذاکره انتخاب شدند. Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند.

او خاطرنشان کرد: اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد