Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@02:21:42 GMT

پیام تسلیت سردار جعفری برای حادثه بوئینگ ۷۰۷

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۷۷۷۶

پیام تسلیت سردار جعفری برای حادثه بوئینگ ۷۰۷

خبرگزاری تسنیم: در پی سانحه هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ که منجر به جان باختن جمعی از غیور مردان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گردید، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به امیرسرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، این حادثه حزن انگیز را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند امیر سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

خبر ناگوار سانحه هوایی و جان باختن جمعی از نیرو‌های خدوم و فداکار ارتش جمهوری اسلامی موجب تاثر و تالم خاطر فراوان همگان بویژه برادران شما در سپاه پاسداران گردید.

اینجانب عروج این عزیزان که در این حادثه تلخ و در حین ماموریت مردمیاری آسمانی شدند را به جنابعالی، خانواده محترم آنان و همه دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آنان علو درجات و همنشینی با شهدا و صلحا و برای بازماندگان و بستگان سوگوار عزت و پاداش صابرین مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: فردا

کلیدواژه: پیام تسلیت سردار جعفری سقوط هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۷۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود

امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و پایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش‌آفرین در عملیات وعده صادق، قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و و پایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و همافزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: به دلاور مردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساختهاند، صمیمانه قدردانی میکنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

دیگر خبرها

  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی