Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاشان - ایرنا - فرماندار آران و بیدگل خواستار برخورد با کم فروشی و احتکار کالاهای اساسی و مواد اولیه تولید فرش ماشینی در این شهرستان شد.

گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل حاکی است، اسماعیل بایبوردی روز سه شنبه تصریح کرد: برخورد با کم فروشی و احتکار کالاهای اساسی و مواد اولیه تولید فرش ماشینی مانند نخ، جوت، الیاف و سایر مواد اولیه مورد نیاز صنعت فرش باید صورت گرفته و تعزیرات حکومتی نقشی حمایتی از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی که در نشستی مشترک با رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، هیات امنای شهرک صنعتی سلیمان صباحی و هلال و رییس اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان سخن می گفت، افزود: دستگاه های نظارتی مانند تعزیرات حکومتی در بروز تخلف هایی مانند کم فروشی، گران فروشی و فروش اجباری در بازار نقشی پیشگیرانه و بازدارنده دارند.
فرماندار آران و بیدگل بیان کرد: تعزیرات حکومتی با نقش غیر مستقیمی که در ثبات وضعیت اشتغال دارد، با مدیریت و نظارت درست می تواند از فسادهای اقتصادی جلوگیری کرده و پشتیبان کارآفرینی در شهرستان باشد.
وی با اشاره به اجباری شدن ثبت کالاها از سوی تولیدکنندگان در سامانه جامع انبارها از ابتدای سال اضافه کرد: مرکزها و انبارهایی که کالایی در آن نگهداری یا وارد و خارج می شود، باید در سامانه جامع انبارها به نشانی www.nwms.ir ثبت نام کنند.
بایبوردی جلوگیری از قاچاق کالا، دسترسی به آمار و میزان موجودی کالا، ساماندهی شناسه دار کردن همه انبارها و مرکزهای نگهداری کالا، افزایش شفافیت در توزیع و مالکیت کالا را از جمله هدف های راه اندازی این سامانه برشمرد.
وی در ادامه نیز خواستار استقرار اداره تعزیرات حکومتی در شهرستان آران و بیدگل شد و تاکید کرد: مستقل نبودن این اداره در شهرستان مشکلاتی را در روند فعالیت ستاد تنظیم قیمت کالاها در بازار به وجود می آورد.
افزون بر 800 واحد تولیدی و صنعتی در آران و بیدگل وجود دارد که افزون بر 500 واحد، سالانه نزدیک به 45 میلیون مترمربع فرش ماشینی تولید و بیش از 100 میلیون دلار فرش صادر می کنند.
20 هزار واحد صنفی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل زیر پوشش بیش از 50 اتحادیه صنفی فعالیت می کنند.
آران و بیدگل در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
8123

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد احتكار كالا تعزيرات آران و بيدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با گزارش مردمی گشت مشترک تعزیرات حکومتی، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، اداره صمت، مسکن و شهرسازی، اماکن و اتحادیه املاک یک مشاور املاک در شهرستان کرمانشاه به دلیل نداشتن پروانه کسب پلمب شد.

وی افزود: پرونده تخلفاتی این املاکی برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی کرمانشاه ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: شهروندان می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat ۱۳۵.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند.

شاهی خاطر نشان کرد: بعد از وصول این شکایات و گزارش‌ها بررسی و سپس نتایج به اطلاع آنها می‌رسد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه