Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال ایران آخرین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا به میزبانی امارات را از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آل مکتوم دبیمقابل عراق برگزار می‌کند.

طبق قانون آخرین تمرین تیم‌ها در مسابقاتی که زیر نظر AFC و فیفا برگزار می‌شود باید در زمین اصلی محل برگزاری بازی انجام شود، اما در شرایطی عجیب شاگردان کارلوس کی روش آخرین تمرین خود را مقابل عراق در زمین تمرینی ورزشگاه الوصل برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌دلیل برگزاری تمرین تیم تیم ملی پیش از بازی با عراق هم این است که مسئولان ورزشگاه ال مکتوم به ایرانی‌ها اعلام کرده اند با توجه به اینکه از ابتدای جام ملت‌های آسیا ۴ بازی در این ورزشگاه برگزار شده است درصورت برگزاری تمرین تیم‌های ایران و البته عراق یک روز پیش از برگزاری دیدار این ۲ تیم احتمال آسیب رسیدن به زمین ورزشگاه آل مکتوم وجود دارد و با نظر ناظر AFC و موافقت کارلوس کی روش و سرتکو کاتانچ بازیکنان ایران و عراق به جای تمرین کردن در این محل تمرین خود را در زمین دیگری انجام می‌دهند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی عراق قانون زمین تیم ملی ایران کارلوس کی روش ایران و عراق بازی تیم ملی فوتبال ایران زمین عراق فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی بایرن مونیخ به میدان رفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 رضایت دادند تا کار به بازی برگشت کشیده شود.

بلینگام در این بازی از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت اما نتوانست درخشش همیشگی که در طول این فصل با پیراهن رئال به نمایش گذاشته بود را تکرار کند و در نهایت در دقیقه ۷۵ از زمین بیرون رفت و جایش را به لوکا مودریچ داد.

این اتفاق در حالی رخ داد که این ستاره انگلیسی در بازی قبلی رئال برابر رئال سوسیداد در رقابت‌های لالیگا هم به دلیل مشکلات گوارشی در ترکیب اصلی تیمش به حضور نداشت و به عنوان بازیکن تعویضی هم وارد زمین نشد.

حالا اتلتیک خبر داده است که این بازیکن به دلیل ابتلا به ویروس شرایط خوبی را پشت سر نگذاشته بود و در طول چند روز اخیر به ندرت و به سختی در تمرینات رئال حضور داشت و دلیل نمایش ضعیفی که در دیدار برابر بایرن داشت هم همین موضوع بود. کادر فنی رئال امیدوار است که بلینگام که حالا از شرایط بهتری برخوردار است بتواند در بازی برگشت نقش مهمی را برای آنها ایفا کند.

دیگر خبرها

  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها