Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان اسلامشهر با اشاره به مشکل اجرای قانون سرقفلی و مالکیت صنوف در این شهرستان گفت: با حمایت‌های وزیر دادگستری و اصلاح برخی بخشنامه‌ها مشکل کسبه شهرستان اسلامشهر در زمینه سرقفلی برطرف و با ابلاغ به دستگاه قضایی شهرستان لازم‌الاجرا شد. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، مسعود مرسلپور عصر امروز در اجتماع کسبه و اصناف شهرستان اسلامشهر که در مسجد قمر بنی هاشم شهرک قائمیه برگزار شد، با اشاره به اینکه بار فشار اصلی مشکلات مردم در زمینه اقتصاد بر دوش اصناف و کسبه است اظهار داشت: بخش عظیمی از زنجیره اقتصاد کشور را کسبه و تجار تشکیل می‌دهند و در این شرایط اقتصادی تمام تلاش خود را دارند تا با فعال نگه داشتن چرخه زندگی مردم مانع از بروز مشکلات بیشتر در این حوزه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رفع مشکل سرقفلی املاکِ تجاری اسلامشهر بیان کرد: علیرغم اقدامات صورت گرفته در برخی از ادارات و ارگان‌ها هنوز برخی نارضایتی‌ها مشهود است که باید مرتفع شود، چرا که جدا شدن کسبه از زنجیره اقتصاد منجر به فروپاشی نظام می‌شود.

فرماندار شهرستان اسلامشهر ادامه داد: عدم اجرای قانون سرقفلی و مالکیت صنوف یکی از مهم‌ترین مسائل و مشکلات کسبه، اصناف و صاحبان واحدهای صنفی در شهرستان اسلامشهر است که به مدت 30 تا 40 سال است که با پیگیری‌های انجام شده نتیجه ای حاصل نشده بود.

مرسلپور با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته با دستگاه قضایی تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌ها و همکاری دستگاه قضایی به ویژه وزیر دادگستری معضل حقوق سرقفلی کسبه اسلامشهر با اصلاح دستورالعمل‌های ابلاغی برطرف شد.

کسبه جمعه بازار یاسوج از مسئولان چه می‌خواهند؟کرج| روند فعلی بازار موبایل کسبه را به ورشکستگی می‌کشاندافشای پشت‌پرده تجمع بازار علاءالدین/ تهدید کسبه برای تجمع و اعتراض

وی با اشاره به دستورالعمل‌های پیش از سال 56 که شهرستان اسلامشهر جزئی از بخش مرکزی شهرستان ری بوده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با افزایش جمعیت این منطقه به شهرستان ارتقا یافته گفت: متأسفانه در دستور ابلاغی هیچ تغییری به وجود نیامده و این امر سبب پدید آمدن مشکلاتی برای کسبه و صاحبان واحدهای صنفی شد.

فرماندار شهرستان اسلامشهر در پایان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، کارشناسی‌های فنی، حمایت‌های وزیر دادگستری و اصلاح برخی بخشنامه‌ها مشکل کسبه شهرستان اسلامشهر در زمینه سرقفلی برطرف و با ابلاغ به دستگاه قضایی شهرستان لازم‌الاجرا شد که می‌توان از این اقدام به عنوان هدیه ویژه دولت به کسبه و فعالان اقتصادی نام برد.

انتهای پیام/ن

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سخنگوی آبفای استان تهران گفت: راهکار کاهش ۲۵ درصدی مصرف آب به تمام ادارات دولتی تهران اعلام شده است.

آقای بخشی افزود: با اجرایی کردن این راهکار‌ها می‌توانند مصرف آب را کاهش دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی
  • چهره اصلاح‌طلب مشغول لذت بردن از هوای دلچسب تهران است | تصویر
  • کسبه بردسکن به احترام امام صادق (ع) محل کسب خود را تعطیل کردند