Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-08@21:14:40 GMT

برگزاری نشست بصیرتی در سپاه شاهرود+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۹۵۶۶

برگزاری نشست بصیرتی در سپاه شاهرود+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست بصیرتی پایوران سپاه ناجیه شاهرود در حسینیه ثارالله با حضور استاد حسن رضوانی از کارشناسان سیاسی سپاه برگزار شد.
وی با اشاره به تحولات منطقه ای و داخلی با اشاره به فشارهای خارجی و توطئه های عناصر داخلی بر فشار به ملت و نظام اسلامی راه مقابله با این تهدیدات را مقاومت و ایستادگی و اتحاد و همدلی عنوان کرد و افزود: باید تلاش کنیم این اتحاد و همدلی در سطح جامعه تزریق شود و تلاش های ما باید در این مسیر محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضوانی تبعیت از ولایت را در برابر خنثی سازی تهدیدات دشمنان مهم برشمرد و گفت: دشمنان می خواهند قدرت و تاثیرگذار رهبری را در جامعه کم کنند و باید با تبیین و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و رهبری این توطئه را خنثی کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علامه مطهری شخصیت جامع علمی و بصیرتی معاصر است

به گزارش خبرنگار مهر، حبیبه شاهنده صبح سه شنبه در آئین تجلیل از اساتید مدرسه علمیه ثامن الحجج (عج) پارس آباد با اشاره به جامعیت علمی و شخصیتی شهید مطهری (ره) وی را به عنوان الگو و نمونه کامل یک مبلغ و مروج دین معرفی کرد.

وی علامه مطهری (ره) را شخصیتی عظیم برای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: علامه مطهری (ره) اسلام‌شناسی بزرگ، عالمی آگاه و اندیشمند و فیلسوفی توانا بود.

مدیر مدرسه علمیه ثامن‌الحجج (عج) پارس‌آباد افزود: به اذعان امامین انقلاب شهید مطهری (ره) به دلیل برخورداری از شخصیت جامع علمی و بصیرتی از نوادر عصر حاضر است به طوری که آثار دینی و علمی ایشان همیشه پاسخگوی شبهه‌ها و مسائل دینی و بصیرتی از دیرباز تاکنون است.

شاهنده با بیان اینکه شخصیت جامع شهید مطهری بهترین الگو برای طلاب در فهم نیاز زمانه است، افزود: شهید مطهری در روزگار خود به افکار، باور، عقاید و شبهه‌های موجود در جامعه تسلط داشت و عمده‌ترین سوالات قشر جوان و تحصیل کرده و روشنفکر کشور را استخراج می‌کرد و با تفکر و فلسفه اسلامی و منطق قرآنی به آنها پاسخ می‌داد.

وی با اشاره به جامعیت علمی و شخصیتی شهید مطهری (ره)، تصریح کرد: شهید مطهری نمونه کامل یک مبلغ دین متناسب با زمان بود و به دلیل داشتن تعهد و مسئولیت دینی بالا وارد عرصه تعلیم، تعلم، تبلیغ و تألیف و پژوهش شد و در عرصه‌های مختلف فلسفی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اخلاقی، فقهی، تاریخی قلم زد و سخن گفت.

کد خبر 6098937

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۸۲ گروه جهادی در خوی 
  • برگزاری یادواره ۷۲۸شهید والامقام شهرستان سلماس 
  • سپاه با تمام وجود و بی منت در کنار آموزش و پرورش است
  • اوکراین مدعی خنثی سازی ترور زلنسکی شد
  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 2
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - 1
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود
  • علامه مطهری شخصیت جامع علمی و بصیرتی معاصر است
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است