Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:48:30 GMT

سمنان| دشمن به دنبال نفوذ در کشور است

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۰۱۵۵

سمنان| دشمن به دنبال نفوذ در کشور است

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان شرایط امروز کشور را پیچیده توصیف کرد و گفت: امروز بر کسی پوشیده نیست که دشمن به دنبال نفوذ در کشور است. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا قندهاری در آئین یادواره چهل شهید تدارکات تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان با عنوان یادواره شهدای هفت تپه اظهار داشت: انتقال سیره و روش زندگی شهدا به نسل جدید جامعه یکی از راه‌هایی است که می‌توان از طریق آن فرهنگ مقاومت و ایثار را در کشور نهادینه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش دشمن برای انحراف افکار و اذهان از ارزش‌های دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی افزود: امروز همه رزمندگان و ایثارگران و کسانی که دفاع مقدس را درک کرده‌اند وظیفه دارند که با دقت و حساسیت ارزش‌های این دوران مقدس را به نسل جدید جامعه انتقال دهند تا این ارزش‌ها به دور از انحراف در کشور نهادینه شود.

پای حرف مردم بیرجند| هدف دشمن نا امیدی ملت؛ هزار فتنه دیگر هم شکست می‌خورد+فیلمرئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور: اجازه ندهیم دشمن چهل سالگی انقلاب را با کارهای تبلیغاتی مصادره کندرسانه‌ها «اهداف پلید و دست پنهان دشمنان» را برای مردم آشکار کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به تلاش دشمنان برای نفوذ در کشور، این مهم را برای آینده کشور بسیار با اهمیت خواند و بیان کرد: امروز باید به مسئله نفوذ دشمنان در کشور توجه ویژه شود و لازم است مراقب برنامه‌ریزی‌ها و حرکات مرموزانه اتاق فکر دشمنان در این خصوص باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین قندهاری با بیان اینکه امروز ادامه راه شهدا و ولایت‌مداری کشور را از توطئه‌های دشمنان نجات می‌دهد بر هوشیاری و بیداری مردم ایران اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان تأکید و تصریح کرد: امروز شهدای والامقام این نظام مقدس ولایت‌مداری و بصیرت را از مردم جامعه مطالبه می‌کنند.

وی ولایت مداری و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه را تنها راه برون رفت از این مشکلات و هجمه‌های وارده از سوی دشمنان دانسته و با بیان اینکه وضعیت امروز کشور بسیار پیچیده است تأکید کرد: اما با بصیرت و درایت ملت بزرگ ایران و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری آینده بسیار روشنی پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان که خود از رزمندگان دفاع مقدس بوده است در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات ارزشمند رزمندگان شهرستان شاهرود و حوزه تدارکات تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جریان دفاع مقدس و منطقه هفت تپه اشاره و خاطراتی را از رشادت‌های آنان بیان کرد.

انتهای پیام/ن

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، در آئین اختتامیه سومین دوره ملی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» که در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: وقتی دشمن در جنگ نرم تصمیم دارد هویت و معنویت را از ما سلب کند، باید آماده و مسلح به جنگ افزار معنوی شویم، زیرا جنگ نرم، جنگ دشواری است و تلفات آن قابل مقایسه با جنگ سخت نیست.

معاون رئیس‌جمهور افزود: این دوره‌های آموزشی با همکاری آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش در راستای مهارت آموزی مشاوران و معلمان استان‌ها، با دلسوزی تمام برگزار شد و امیدواریم به نتایج مطلوب و با سرافرازی به سرانجام برسد.

وی گفت: چند رویداد به همت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در حال اجرا است که یکی از آنها خانواده و فرهنگ عامه است که با محورهای خانواده، رسانه مد و لباس، فرهنگ ناملموس، تربیت و موفقیت طراحی شده است و تلاش داریم الگوی ایرانی، اسلامی در خانواده‌ها احیا شود.

خزعلی بیان کرد: طرح پیشگیری از طلاق، از دیگر طرح‌های اجرایی این معاونت است که ویژه زوجین جوان طراحی شده است که ضمن حل مشکلات زوجین، آموزش‌های لازم برای تحکیم خانواده به آنان ارائه می‌شود.

به گفته وی، والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت کودکان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند، بر این اساس آنها باید سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرند و با آگاهی بخشی به کودکان و همراهی آنها در این محیط، از آسیب‌های این حوزه پیشگیری کنند.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: یکی از مسائل مهم ما تعهد به خانواده است و از همین رو جنبش تعهد به خانواده را مطرح کردیم با امید به اینکه سبک زندگی خانواده ایرانی اسلامی هر چه بیشتر در جامعه رواج یابد.

کد خبر 6088871

دیگر خبرها

  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند