Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی میلان از حضور در عربستان خوشحال است زیرا مقامات و مردم این کشور، استقبال گرمی از آن ها داشته اند.

طرفداری- در چارچوب سوپرکاپ ایتالیا، چهارشنبه شب میلان و یوونتوس در جده عربستان به مصاف هم می روند. به گزارش وب سایت میلان، جنارو گتوزو، سرمربی روسونری در کنفرانس خبری پیش از این دیدار صحبت کرد:

شایعات زیادی پیرامون وضعیت هیگواین وجود دارد اما او آرام است و به همراه هم تیمی هایش، تمرینی خوب و سخت کوشانه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیگواین همیشه با هم تیمی هایش شوخی می کند و لبخند به لب دارد. شاید پس از خراب کردن پنالتی برابر یووه و اخراج، چیزهایی برای او تغییر کرده باشد. باید بگویم که هیگواین هرگز نزد من نیامده که بگوید می خواهد از تیم جدا شود. لوکاس پاکتا آماده است و می تواند کمک حال تیم باشد. ممکن است پاکتا فردا از ابتدا به میدان برود. فردا باید بازی خودمان را انجام دهیم. باید آرام باشیم و نباید به این فکر کنیم که یوونتوس تیم قوی تری از میلان است و کریستیانو رونالدو، بهترین بازیکن جهان را در اختیار دارد.

وی ادامه داد: 

از بودن در عربستان سعودی مفتخریم چرا که واقعا استقبالی استثنایی از ما انجام شد. برای بازیکنان جوان تیم، آرزوی قهرمانی در سوپرکاپ را دارم تا بدین وسیله درک کنند که ما می توانیم بهتر و بهتر عمل کنیم. می خواهم نگرشی را از بازیکنانم ببینم که در بسیاری از بازی های این فصل دیده ام. باید در دفاع فشرده باشیم، آرام بمانیم و برای کسب پیروزی تلاش مضاعف انجام دهیم. از بریس کوترونه برابر سمپدوریا بسیار راضی هستم. او بازیکن مهمی برای ما است و پیشرفتش فوق العاده بوده است. کوترونه وقتی به عنوان یار تعویضی به زمین می آید، تفاوت را رقم می زند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه"، در سومین دیدار از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال ایتالیا موسوم به سوپرلیگا تیم پروجا توانست با نتیجه سه بر یک مقابل مونزا به برتری برسد تا حالا تنها یک برد دیگر تا قهرمانی در لیگ ایتالیا فاصله داشته باشد.

در این مسابقه شاگردان آنجلو لورنزتی که چندی پیش گزینه اصلی هدایت تیم ملی ایران نیز محسوب می‌شد ست های اول، دوم و چهارم  بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 18 و 25 بر 19 پیروز شدند و مونزا نیز ست سوم را با نتیجه 26 بر 24 پیروز شد، تا پروجا سری فینال را دو بر یک به سود خود کنند.

در این دیدار ستاره پروجا واسیم بن تارا تونسی بود که بیست امتیاز به دست آورد و اوله پلوتینتسکی اوکراینی نیز چهارده امتیاز کسب کرد. در تیم مونزا نیز اریک لوپکی و ران تاکاهشی به ترتیب هفده و چهارده امتیاز به دست آوردند.

پروجا اگر در بازی چهارم برابر مونزا به برتری برسد پس از چندین فصل عنوان قهرمانی سوپرلیگا را از آن خود خواهد کرد، در غیر این صورت کار به بازی سرنوشت ساز پنجم کشیده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • بانکداران خارجی در راه عربستان | کاکائو چه چالشی برای دنیا ایجاد کرد؟
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند