Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: حسین نصیرزاده فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری-دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در نشست ستاد بزرگداشت «چهل سالگی انقلاب اسلامی» که با حضور فرماندهان بسیج کارکنان دانشگاه‌ها برگزار شد، ضمن تحلیل مسائل روز گفت: هوشیار باش و نهیب رهبر فرزانه انقلاب در دیدار اخیر با مردم قم برای مقابله با تهدیدات دشمن در فضای مجازی و خنثی کردن اقداماتی که منجر به ناامیدی مردم می شود اعلام آماده باشی برای تک تک ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* تهدیدات فضای مجازی را به فرصت برای معرفی ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تبدیل کنیم

نصیرزاده ادامه داد: هر چه تهدیدات نظامی دشمن رنگ می بازد، تهدیدات نرم، امنیتی،فرهنگی، روانی و نیمه سخت افزایش پیدا می‌کند که بایستی بی‌درنگ هوشیاری و آمادگی های خود را ارتقا ببخشیم.

وی تصریح کرد: ما پیوسته به تهدیدات فضای مجازی توجه کردیم و چگونگی مقابله با آن، اما امروز بایستی پیرو فرمان ولی امرمان توامان تهدیدات را شناسایی و خنثی نموده و فعالیت های انقلابی و روشنگرانه خود را در فضای مجازی توسعه دهیم و این تهدیدات را به فرصت برای معرفی ارزشها، آرمانها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تبدیل کنیم.

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری-دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تاکید کرد: البته این فعالیت ها در مرکز بسیج کارکنان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی به صورت نظام مند توسط قرارگاه تاکتیکی مقابله با جنگ نرم و همکاری مجدانه فرماندهان، اعضای شورای فرماندهی و تیم های افسران جنگ نرم در کلیه دانشگاهها با قوت بیشتری نسبت به گذشته به اجرا در خواهد آمد.

* انقلاب اسلامی مستحکم ترین نظام شکست ناپذیر در دنیاست

نصیرزاده تصریح کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم و با افتخار فارق از هیاهوی رسانه های استکبار جهانی و شبهه پراکنی های آنان نسبت به انقلاب اسلامی و با وجود همه مشکلات مدیریتی و اقتصادی امروز که محصول تفکر مدیریت لیبرالی برخی غربزده یا نفوذی در داخل کشور است، امروز انقلاب اسلامی مستحکم ترین نظام شکست ناپذیر در دنیاست و تنها نظام اسلامی بر پایه توحید.

وی اظهار داشت: امروز همه شاهدیم که در انقلاب اسلامی بیش از ریزش ها که عمدتا انقلابیون پشیمان از گذشته و یا منفعل بودند، رویش های بسیاری را داشتیم که قابل قیاس حتی با انقلابیون اوایل انقلاب از بعد اعتقادی نیستند که نمونه های بارز آن شهدای مدافع حرم در میدان جهاد و دانشمندان و محققان علمی حوزه هسته ای و موشکی در میدان علم و دانش هستند که همه آنها مفتخرند به سربازی نایب امام زمان خودشان.

* انقلاب اسلامی با وجود تحریم‌های چهل ساله در بیش از ده حوزه علمی جز ده کشور برتر دنیاست

فرمانده بسیج کارکنان وزارت علوم و مراکز آموزش عالیگفت: انقلاب اسلامی با وجود تحریم های چهل ساله امروز در بیش از ده حوزه علمی مهم جهان جز ده کشور برتر دنیاست اعم از حوزه پزشکی،نانو فناوری،موشکی،هواپیماهای بدون سرنشین،تسلیحات نظامی و دفاعی،هسته ای و تولید علم و این تنها به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی تا شهدای مدافع حرم و تفکر انقلابی بوده و بس.

نصیرزاده یادآور شد: تابستان های داغ و زمستان های سخت بسیاری را در طول این چهل سال پشت سر گذاشتیم و تمام کسانی که شعار نابودی نظام اسلامی را می دادند طعمه مارهای زیر خاک شدند و این آرزو را به گور بردند چون ما مرد روزهای سخت بودیم،چون ملت ما با وجود همه مشکلات پایمردی کردند و انقلاب را از جمیع تهاجمات حفظ کردند بعد از این هم به حوا قوه الهی اینطور خواهد بود.

* همه پیشرفت ها را مدیون تفکر انقلابی رهبر فرزانه انقلاب هستیم

وی ادامه داد: امروز همه پیشرفت ها را مدیون تفکر انقلابی رهبر فرزانه انقلاب هستیم از موشکی گرفته تا هسته ای، از علمی گرفته تا نظامی،اما همه سرخوردگی ها،معضلات و مشکلات اقتصادی و مدیریتی امروز فاصله گرفتن از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی و اجرای نسخه های منسوخ غربی است.

* نیاز داریم تا تفکر انقلابی و جهادی و محصولات آنرا به مردم معرفی کنیم

نصیرزاده ادامه داد: تفکر انقلابی و جهادی نشات گرفته از امام خمینی (ره) است، به این جهت است که امروز نیاز داریم تا تفکر انقلابی و جهادی و محصولات آنرا به مردم معرفی کنیم تا مردم با بصیرت و بی اعتنا به بازی‌های سیاسی تفاوت دو دیدگاه و محصولاتش را ببینند و بر اساس آن پشتیبانی کنند.

وی گفت: با توجه به بیانات فرمانده معظم کل قوا جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را با شکوه تمام بایستی در سطح دانشگاهها و مراکز آموزش عالی برگزار کنیم و با هوشمندی و استناد به دستاوردها تفاوت های نظام فاسد شاهنشاهی را با نظام اسلامی به منسه ظهور بگذاریم تا رسانه های معاند نتوانند بر اساس دروغ های بزرگ فضا را غبار آلود و علیه انقلاب اسلامی جلوه دهند.

منبع: فردا

کلیدواژه: نصیرزاده انقلاب فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۰۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی

به رغم برخی سیاه نمایی‌ها در رسانه‌های معاند و فضای مجازی در خصوص تصویر ایران در افکار مردم جهان ویدیویی به تازگی منتشر شده که نادرست بودن این ادعاها را ثابت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید شامل نظرات جالب یک شهروند خارجی درباره ایران و ایرانیان است:

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی