Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@22:43:09 GMT

درخواست سردار کمالی از نمایندگان مجلس

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۰۸۳۴

به گزارش الف، سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در صفحه اینستاگرام خود نوشت: زمان ارائه قانون بودجه سالانه و بررسی آن در مجلس بهترین فرصت برای دولت و مجلس است که برای اصلاح حقوق این بشر مظلوم و حساس فکری بکنند. حال آنکه قانون بودجه سال نود و هشت در کمیسیون تلفیق بودجه  در دست بررسی است انتظار می رود فکری برای حقوق و و مزایای سربازان عزیز کشور بکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از تصویب قانون عملا هیچ کاری امکان پذیر نمی باشد.

 

 

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای حوزه انتخابیه ری به بررسی مشکلات شهر پرداختند

ایسنا/تهران با هدف تقویت فضای شور و نشاط انتخاباتی و تلاش برای افزایش مشارکت در انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کاندیداهای دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه ری، شامگاه سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، در حسینیه علی‌اکبر شهر ری، به بررسی مشکلات شهر پرداختند و ضمن بیان دیدگاه‌ها، برنامه‌های خود را درباره موضوع‌های گوناگون شهری بیان کردند.

سیدعلی‌ یزدی‌خواه، نماینده مجلس فعلی و منتخب دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم‌ از حوزه انتخابیه تهران، گفت: نمایندگان مجلس باید تمام‌قد از حق و حقوق مردم در تمامی زمینه‌ها دفاع کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی حوزه شمیرانات، ری و تهران اظهار کرد: دغدغه‌های نمایندگان انتخاب‌شده از سوی مردم باید به دور از گرایش‌های قومی، حزبی و جناحی بوده و بر اساس معیارهای مقام معظم رهبری و در راستای حمایت از حق و حقوق مردم‌ باشد.

یزدی‌خواه افزود: ما از افرادی که رای می‌آورند توقع داریم تمام‌قد از حوزه شهرستان ری در تمامی زمینه‌ها از جمله فرودگاه حضرت امام خمینی(ره)، بخش حسن‌آباد، شهرک صنعتی، قلعه‌نو، کهریزک، باقرشهر، قیامدشت و... حمایت کنند تا یکپارچه باقی بمانند.

وی خاطرنشان کرد: امروز نمایندگان مجلس باید بدانند که اگر با شجاعت در مقابل ظلم و خیانت ایستادگی کنند، مردم قدردان و پشتیبان آنها بوده و عملکردشان را فراموش نمی‌کنند. نمایندگان باید حامی و طرفدار مردم باشند و از اعتمادی که مردم به آن‌ها کرده‌اند، برای رفع مسائل و مشکلات آنها حرکت کنند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، منتخب مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های شمیرانات، ری و تهران بیان کرد: مجلسی قوی است که به پشتوانه قوی مردم بتواند گام‌های بلندی را برای حل مسائل کشور و مردم بردارد.

سلیمی ادامه داد: مجلس قوی، مجلسی توانمند، سالم و صالح است. مجلسی که بتواند یکی دو گام کشور را به سمت تعالی و قله‌ها (به تعبیر رهبر معظم انقلاب) پیش ببرد. مجلس قوی است. مجلس قوی به ساختمان مجلس نیست. ساختمان مجلس نمایانگر قوت مجلس نیست.

وی گفت: قدرت مجلس به نمایندگان قوی است. اگر نمایندگان توانمند باشند، اهل ساخت و پاخت و مسامحه نباشند، این مجلس، مجلس قوی است. مجلسی که در آن خدای نکرده مسامحه باشد اهل ساخت و پاخت باشند خدای ناکرده نمی‌توانند خود را به عنوان یک مجلس قوی نشان دهند. مجلس قوی مجلسی است که اگر یک نماینده‌ای وارد آن شد و سال اول رویکرد انقلابی داشت، سال پایانی هم همان دوز انقلابی را حفظ کرده باشد.

سمیه رفیعی، کاندید نمایندگی مجلس دوازدهم شورای اسلامی نیز اظهار کرد: حفاظت از محیط زیست و برخورد با تخلفات زیستی باید بیش از گذشته مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

رفیعی ادامه داد: اگر قرار است علم و بیرق مسئله محیط زیست را به دست جوانان انقلابی و جبهه انقلاب بدهیم، باید آنها را وارد مجلس کنیم، بعضی از انحرافاتی که در مدیریت کلان محیط زیست کشور است باید از مسیر نظارتی مجلس به روال اصلی و اصیل خودش برگردد.

وی در خصوص اصل ۵۰ قانون اساسی، گفت: اصل ۵۰ قانون اساسی که بر حفاظت محیط زیست می‌پردازد، اصلی است که در دنیا نظیر ندارد، اما سال‌هاست محجور واقع شده و اولویت‌های حوزه محیط زیست معمولا کمتر مورد توجه واقع شده و این در حالی است که ما با مسائل عدیده و مهمی در این حوزه مواجه بوده و هستیم.

رفیعی ادامه داد: اوایل انقلاب با وجود تمامی مشکلات اقتصادی و ناامنی و انواع ترورها، چه افکار بلند و جهان‌بینی عظیمی وجود داشته که به این مسئله مهمِ حفظ محیط زیست، رسیده‌اند و امروز ما این اصل را مدیون شهیدانی همچون شهید بهشتی هستیم که یکی از اشخاص اصلی و تأثیرگذار در قانون اساسی کشور بودند و در همه مسائل و تدوین قوانین، نگاه جامع و دقیقی داشتند.

وی با بیان این‌که دنیا چشم دیدن پیشرفت کشور ما را ندارد؛ تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف نمایندگان در طول ۴ سال مسئولیت، علمداری حوزه محیط زیست در جبهه انقلاب است که مقام معظم رهبری در روز درختکاری به صراحت بیان کردند، کار برای محیط زیست یک فعالیت انقلابی است و نباید به این مهم بی‌توجه بود.

رفیعی خاطرنشان کرد: با استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران و بر اساس قانون اساسی، حفاظت محیط زیست وظیفه‌ای همگانی است و حفظ طبیعت و منابع سرزمینی باید در اولویت قرار بگیرد.

محسن عزیز وکیلی، فعال فرهنگی نیز در ادامه این برنامه بیان کرد: پشت طرح مسئله استان تهران غربی و تهران شرقی چه تفکر قومیت‌گرایی وجود دارد؟ اما نکته‌ای که مهم است و به آن توجه نشده، این است که مدت‌هاست مردم ری و ورامین بدون مشکل و چالشی کنار هم زندگی می‌کنند و این بحث تقسیم‌بندی استان اخیرا منتشر شده که به مزاج برخی فعالان رسانه خوش نیامده است.

وی افزود: با بیان این موضوعات و حواشی، مطالبات اشتباه را بین مردم نشر می‌دهند که گسل قومیتی و چالش امنیتی برای این دو شهرستان را در پی خواهد داشت که فقط برای تامین منافع برخی آقایان بوده و باید از ایجاد این جو جلوگیری کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاندیداهای حوزه انتخابیه ری به بررسی مشکلات شهر پرداختند
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد