Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@04:05:44 GMT

کدام رنگها خانه را بزرگترنشان میدهند؟

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۰۸۹۴

کدام رنگها خانه را بزرگترنشان میدهند؟

در این مطلب با رنگ‌هایی که اتاق‌های کوچک را بزرگ‌تر نشان می دهد آشنا خواهید شد. ناطقان: امروزه سقف بسیاری از خانه‌ها مخصوصا خانه‌های آپارتمانی کوتاه است، اما می‌توان با یکسری ترفند‌ها سقف را بلندتر و فضای خانه را بزرگ‌تر از آن چیزی که هست نشان داد. یکی از این ترفند‌ها به کار بردن رنگ مناسب برای سقف اتاق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اگر اتاق کوچک است برای دیوار‌های اتاق از رنگ‌های خنثی و روشن استفاده کنید و برای سقف رنگ متضاد به کار ببرید. با این کار هم سقف بلندتر نشان داده می‌شود و هم فضای اتاق بزرگ تر.

آبی کمرنگ


آبی کم رنگ یکی از رنگ‌هایی است که طراحان دکوراسیون معمولا برای اتاق‌هایی که سقف کوتاهی دارند استفاده می‌کنند. زیرا وقتی رنگ آبی را بالای سرمان می‌بینیم احساس می‌کنیم در یک فضای آزاد در حال تماشای آسمان آبی هستیم. به همین دلیل احساس می‌کنیم در یک فضای بزرگ و دل باز هستیم.

زرد کم رنگ


استفاده از این رنگ روی سقف درست مثل رنگ آبی کم رنگ سقف را بلندتر نشان می‌دهد به طوری که احساس می‌کنیم در یک فضای باز نشسته ایم که به اندازه کافی جادار است. زرد کم رنگ را می‌توانید برای سقف هر اتاقی به کار ببرید، زیرا یک طیف رنگ خنثی و روشن است که می‌توان آن را با رنگ‌های زیادی ترکیب کرد.

سفید


رنگ سفید یک رنگ بدون نقص برای سقف اتاق است. از همه مهم‌تر این که رنگ سفید سقف اتاق را بلندتر نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید یک فضای مدرن داشته باشید از رنگ سفید برای سقف استفاده کنید. روی دیوار چه از رنگ‌های تیره و چه از رنگ‌های خنثی استفاده کرده باشید می‌توانید برای سقف از رنگ سفید استفاده کنید تا ارتفاع فضای اتاق را بلندتر نشان دهد.

منبع: بدونیم
منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: رنگ خانه ، دکوراسیون منزل ، رنگ‌های خنثی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رنگ خانه دکوراسیون منزل رنگ های خنثی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجاری ایران و تاجیکستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اتاق ایران، با همکاری اتاق مشترک ایران و تاجیکستان، همایش تجاری ایران و تاجیکستان را با حضور هیأتی به ریاست وزیر صنعت و فناوری‌های نو جمهوری تاجیکستان و متشکل از تجار و فعالان اقتصادی این کشور در حوزه‌های ساخت‌وساز، محصولات لبنی، محصولات گوشتی، کشاورزی، کنسرو و میوه‌های خشک، صنایع‌دستی، بسته‌بندی، داروسازی، تجهیزات صنعتی، محصولات نفتی، مواد غذایی، آب‌معدنی، لوازم یدکی، در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ در سالن اجتماعات طبقه دهم اتاق ایران برگزار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • همایش تجاری ایران و تاجیکستان
  • 6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های۲ متری
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • با آگهی‌های اجارهٔ ارزان خانه گول نخورید!
  • آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!