Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد جوانی که خواستار نزدیک شدن دوباره به نامزدش بود در دادگاه محاکمه شد.به گزارش بلاغ،آقای «کونور اگان» مرد جوان ۲۰ ساله ای است که مدتی قبل از نامزدش جدا شده بود. او که خواهان نزدیک شدن دوباره به نامزدش بود فکری به خاطرش رسید او تصمیم گرفت که در مقابل منزل نامزدش آتشی به پا کند و او را بترساند و مطمئن بود که اگر او را بترساند او دوباره نزد «کونور» خواهد آمد و از او کمک خواهد خواست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جوان انگلیسی در دو ناحیه اطراف خانه دانشجویی دختر جوان آتش درست کرد و یک سطل آشغال چرخ دار پر از آتش به مقابل در دختر جوان فرستاد، اما متاسفانه قبل از اینکه تصورش را بکند توسط پلیس دستگیر شد و تا محاکمه در دادگاه پیش رفت و در دادگاه نیز به شش سال حبس محکوم شد. قاضی انگلیسی به خبرنگاران گفت که آتش شوخی بردار نیست و اگر از کنترل خارج شود خسارت های جبران ناپذیری را وارد می کند، از این رو دادگاه در مورد بازی با آتش بسیار جدی است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)

عکاس هندی حیات وحش تصمیم گرفته است تا تعدادی از تصاویرش را با مضمون عشق در حیوانات به اشتراک بگذارد.   عشق، عشق است! «دوست داشتن» همه‌جا با توجه و مهربانی و لمس کردن نشان داده می‌شود. اینگونه است که برای همه‌ی ما عشق در هر نوعی قابل درک است.   آراویند رام (Aravind Ram)، عکاس دلباخته‌ی حیات وحش است که مجموعه‌ای از تصاویر عاشقانه‌ی حیوانات را به‌اشتراک می‌گذارد. او باتوجه به درکی که از رابطه‌ی حیوانات دارد، تصاویر زوج‌های عاشق وحشی را در مجموعه‌ی «عشق در قلمرو حیات وحش» قرار داده است. از شما دعوت می‌کنیم تماشاگر این مجموعه‌ی رمانتیک باشید.   برای دیدن تصاویر با کیفیت روی آنها کلیک کنید منبع: زومیت   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • روزی که شوروی پشت مزدوران را در ایران خالی کرد / پاسخ بختیار به ادعای رضا پهلوی / تصاویر رنگی آلمان‌ها از نبرد استالین گراد / گرامافونی که ایرانی‌ها ۱۲۰۰ سال پیش ساختند / آبادان در بیش از یک قرن پیش
  • حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از پیشنهاد‌های قبلی است + جزئیات توافق پیشنهاد شده
  • حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از پیشنهادهای قبلی است
  • داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند
  • (تصاویر) وقتی حیوانات عاشق می‌شوند
  • وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • فیلم | ادعای جنجالی؛ خواننده تنهاترین عاشق این جوان گمنام بود نه فریدون فروغی!