Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@18:25:43 GMT

اندیمشک ظرفیت برگزاری مسابقات جهانی را دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۱۵۲۰

اندیمشک ظرفیت برگزاری مسابقات جهانی را دارد

اندیمشک - ایرنا - نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به میزبانی اندیمشک برای مسابقات جام تختی گفت: این شهرستان با توجه به توسعه زیرساخت ها توانایی میزبانی مسابقات مختلف را دارد.

به گزرش خبرنگار ایرنا فریدون حسنوند سه شنبه شب در نشست هماهنگ برگزاری مسابقات جام تختی در فرمانداری افزود:اندیمشک از استعداد ورزشی بالایی برخوردار است و در رشته کشتی ، این شهرستان در سطح دنیا صاحب عناوین متعددی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:به دلیل برخورداری اندیمشک از موقعیت های خوب در رشته کشتی، به زیرساخت های این حوزه اهتمام شده و حدود 10 طرح نیز در این بخش هدفگذاری و برنامه ریزی شد.
وی تصریح کرد: خانه کشتی پنج هزار نفری اندیمشک به منظور حمایت بیتشر از رشته کشتی در دست اجرا است و با تقویت زیرسخت های این رشته ، شاهد کسب موفقیت های بیشتر توسط فرزندان این شهرستان خواهیم بود.
حسنوند برگزاری هرچه بهتر مسابقات جام تختی را مهم دانست و بیان کرد:تمهیدات لازم برای برگزاری شایسته مسابقات جام تختی در اندیمشک فراهم می شود و جلسات متعددی در سطح استان در این راستا برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: بستر لازم برای برگزاری و پوشش خبری هرچه بهتر این مسابقات باید مناسب باشد ، ضمن اینکه در سطح استان ، استاندار محترم و مسئولین مربوطه نیز برای برگزاری بهتر این مسابقات تلاش و حمایت می کنند.
فرماندار شهرستان اندیمشک هم برگزاری این مسابقات در اندیمشک را یک فرصت برای معرفی بیشتر ظرفیت ورزش کشتی اندیمشک و کشور عنوان کرد.
پیمان جهانگیری افزود:تدابیر لازم برای برگزاری مسابقات در اندیمشک مهیا می شود و برای میزبانی تیم های مختلف خارجی در شهرستان برنامه ریزی خواهد شد.
وی تصریح کرد:همزمان با آغاز این مسابقات ، سالن دو هزار و 500 نفری شهید سروندی بهره برداری می شود که این سالن از مکان های ورزشی سطح بالا به شمار می رود.
وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات و میزبانی شایسته ، کمیته هایی تشکیل شده و پیگر امور محوله هستند.
در این نشست که با حضور جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد در خصوص مسابقات جام تختی و میزبانی بهتر از این مسابقات تبادل نظر و تصمیم گیری شد.
شهرستان اندیمشک 4 و 5 بهمن ماه سالجاری میزبان سی و نهمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی است.
پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک از سوی فدراسیون کشتی به عنوان رئیس ستاد برگزاری این مسابقات منصوب شده است.
7281/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش نماينده انديمشك جام تختي انديمشك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، پیکر پاک حاجیه خانم روبخیر برزیده، مادر شهیدان والامقام عبدالرحیم و عبدالکریم دزفولی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس بر دستان مردم قدرشناس اندیمشک تشییع و در جوار فرزندانش در قطعه قدیم بهشت زهرای این شهرستان به خاک سپرده شد.

در این مراسم فرماندار اندیمشک، امام جمعه، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرائی، اصناف و بازاریان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان حضور داشتند.

شهید عبدالرحیم دزفولی متولد ۱۳۴۳، سال ۱۳۵۹ در کوت شیخ خرمشهر و شهید عبدالکریم دزفولی متولد ۱۳۴۵، سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • سیل بند کرخه شکست