Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت:طرح انتقال آب از دریای عمان به استانهای خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان به عنوان یک طرح بزرگ ملی با جدیت تمام در حال بررسی است.

باقر کرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نشستی به منظور بررسی و ارائه پیشنهادات برای انتقال آب از دریای عمان به سه استان شرق کشور در محل استانداری سیستان و بلوچستان با حضور معاونان عمرانی این استانها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این نشست معاونان امور عمرانی استانداری ها و مدیران عامل آب منطقه ای این سه استان به بیان تقطه نظرات خود در رابطه با لزوم انتقال آب دریای عمان پرداختند.
معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این نشست تمام زوایا و موارد انتقال آب دریای عمان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وی خاطر نشان کرد: در ابتدای این نشست مشاوران طرح به بیان سابقه طرح و اقدامات انجام شده در این رابطه پرداختند.
کرد افزود: در ادامه این نشست مدیران عامل آب منطقه ای و معاونان عمرانی استانهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان پیشنهادات و نظرات خود را در رابطه با ضرورت انتقال آب دریا به این استانها پرداختند.
وی تصریح کرد: تصمیم بر آن شد تا مطالب مطرح شده در این نشست به مشاوران طرح و وزارت نیرو انتقال و با توجه به ضرورت این طرح زمان مناسب برای عملیاتی شدن آن فراهم شود.
معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: اصل بر این است که نظرات بیان شده اعمال و وزارت نیرو تصویب کند.
وی به زمان کلنگ زنی این طرح اشاره کرد و افزود:پیشنهاداتی در این زمینه ارائه شده اما هنوز به جمع بندی کامل نرسیده ایم.
9914**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد امورزيربنايي انتقال آب درياي عمان استانهاي شرقي كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل

 روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، منصور انصاری گفت: پرونده فروش سوخت قاچاق به میزان ۲۱ هزار و ۴۵۰ میلیون لیتر و به ارزش چهار میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زابل بررسی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، بررسی تراکنش کارت سوخت خودرو و سوخت گیری غیر مجاز آن اتهام انتسابی را محرز و مختلف را پرداخت هشت میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انصاری گفت: پلیس آگاهی شهرستان زابل این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی زابل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • بررسی بیش از ۳۳۰۰ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان