Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ایرنا - چهار قهرمان پیشکسوت مسابقات پارالمپیک آذربایجان شرقی، مدال‌های خود را به موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک اهدا کردند.

به گزارش چهارشنبه ایرنا، مراسم اهدای یادبود ورزشکاران پارالمپیک آذربایجان شرقی متشکل از نیره عاکف، مختار نورافشان، هادی رضایی و عنایت الله بخارایی با حضور جمعی از مسوولان ورزشی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیره عاکف، دارنده مدال برنز پارالمپیک سیدنی 2000 در رشته تیراندازی، عنایت الله بخارایی، اسلحه بازی‌های پارالمپیک سیدنی 2000، مختار نورافشان دارنده مدال طلای بازی‌های پارالمپیک سئول 1998 در رشته دوومیدانی و هادی رضایی دارنده مدال طلای بازی‌های پارالمپیک سئول 1988 در رشته والیبال نشسته یادبودهای خود را به موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک اهدا کردند.
عنایت الله بخارائی در حاشیه این مراسم گفت: من 16سال عضو تیم ملی تیراندازی بودم و در اولین حضورم در بازی های پارالمپیک آتلانتا در سال 1996 بود که به مدال طلا دست یافتم، اما در آن زمان هیچ عکاسی نبود که کسب نخستین نشان طلای کاروان ایران را به تصویر بکشد.
به گزارش ایرنا، بر اساس مصوبه هیات اجرایی موزه به ریاست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، مقرر شد بهره برداری از فاز اول موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک در بهمن ماه و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام گیرد.
افتتاح موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک گام مهمی در ثبت و نگهداری خاطرات افتخار آفرینی ورزشکارانی است که در ادوار مختلف توانسته‌اند پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز درآورند و بدون شک یادگاری ارزشمند برای نسل کنونی و آینده کشورمان خواهد بود.
9853/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اهداي مدال پارا المپيك تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیوید تیلور به عنوان گزینه اول هدایت تیم کشتی اوکلاهاما در نظر گرفته شده است که این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی این کشتی گیر پرافتخار باشد که چندین طلای جهانی و المپیک را به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: تعیین تکلیف حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس

به گزارش سایت Flo Wrestling، مدیران تیم کشتی ایالت اوکلاهاما و دیوید تیلور از اواخر هفته گذشته در مورد مربیگری دیوید تیلور در این تیم با هم در ارتباط بودند و مذاکراتشان را شروع کردند.

این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی دیویدی تیلور باشد که اکنون روی به مربیگری آورده است.

با توجه به عدم تجربه تیلور در مربیگری، جذب تیلور با استانداردها در این ایالت همخوانی نخواهد داشت ولی نباید فراموش کرد که این کشتی گیر سالها کنار کائل ساندرسون (قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن و مربی تیم ملی آمریکا) بوده و ممکن است توانایی انجام این کار را داشته باشد.

تیلور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. او همچنین سه بار قهرمان جهان شده است و مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۲۱ را کسب کرده است.

تیلور تابستان امسال برای رفتن به بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ رقابت داشت اما در مسابقات انتخابی المپیک شکست خورد. او دو کشتی را به آرون بروکس باخت تا از رسیدن به المپیک پاریس بازبماند.

با توجه به بالا رفتن سن دیوید تیلور رقیب سنتی حسن یزدانی، به نظر باید او را از این به بعد در کنار تشک کشتی ببینیم و هدایت تیم کشتی اوکلاهاما می‌تواند اولین حضور تیلور در کسوت مربیگری باشد.

انتهای پیام

کد خبر: 1229491 برچسب‌ها کشتی آزاد

دیگر خبرها

  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید