Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ احمد نفیسی در نشست کمیسیون کارگری استان هرمزگان، ضمن تشکر از تلاش فعالان حوزه اقتصاد، بیان داشت: طبق قانون اساسی هر ایرانی حق دارد در هرجای کشور ساکن شود و هر شغلی را انتخاب کند، لذا برای ما همه، بومی و غیر بومی از حقوق برابر بر خوردار است ولی به دلیل شرایط خاص مملکت سیاست ترجیحی استفاده از نیروهای ماندگار و بومی دراستان پیگیری می شود و باید عدل و انصاف و نسبت معقول و منطقی در این مسئله رعایت شود، همچنین مسئله تولید و حفاظت از آن بر هرچیزی ترجیح دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت های صنعتی باید کارگران فعلی خود را حفظ و حق و حقوق آنها را به موقع پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: در شرایط ویژه امروز که آمریکا به طور صریح در جهت تشدید تحریم های قبلی و جدید خود با ما اعلام مقابله می کند، این قبیل مسائل بیانگر آن است که این کشور هنوز خوی تجاوزگرانه دارد.

نفیسی با بیان اینکه دولت آمریکا از یک سو در جهت ایجاد مضیقه برای ما و از سوی دیگر سازماندهی در جهت ایجاد نارضایتی های عمومی در بین فعالان اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده است، یادآور شد: این کشور از موضعی به ظاهر خیرخواهانه درصدد ایجاد شکاف بین دولت و مردم برآمده در حالی که محرک اصلی همه نارضایتی ها خود آمریکاست.

به گفته وی، امیدواریم با همکاری همه دلسوزان نظام ضمن عبور از این گردنه، روز به روز در جهت تقویت موضع دفاع از ارزش ها و آرمان های مقدس نظام گام برداریم.

نفیسی ادامه داد: در شرایط حساس کنونی، کمیسیون های کارگری شهرستان های استان باید با تشکیل جلسات مداوم مسایل و مشکلات را رصد و مهار کرده و در جایی که برای حل معضلات کارگری نیاز به ورود کمیسیون کارگری باشد آن را به ما منعکس کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد انتخابات دولت دولت آمریکا هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مسئول جشنواره بومی محلی روستای شورجستان آباده گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی مردم با آداب و رسوم و تقویت روحیه کار آفرینی و همدلی بین جوانان روستا است.

یوسفی افزود: قالی و قالیچه غذا‌های محلی، انواع صنایع دستی، ادوات کشاورزی و پخت نان محلی از جمله محصولات ۴۰ غرفه این نمایشگاه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادی از یک صدای ماندگار
  • بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • یادی از معلم های ماندگار سیما
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در زنجان