Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان شامگاه سه‌شنبه در همایش سفیران انقلاب با عنوان رسالت روحانی انقلابی در ۴۰ سالگی انقلاب به میزبانی مسجد اعظم امیرالمومنین (ع) دامغان ضمن بیان اینکه دشمنان دست‌به‌دست هم دادند که جشن پیروزی ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران برگزار نشود، ابراز داشت: این مهم می‌طلبد تا در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب و روز ۲۲ بهمن این حضور و اجتماع باشکوه تر از سال‌های قبل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه خدمات انقلاب اسلامی در حال گسترش است و مردم ما نیز ازلحاظ معنوی رشد کردند، افزود: ملت ایران مردمی غیور، فهیم، لحظه شناس و موقعیت‌شناس هستند و به‌موقع و باشکوه در عرصه‌ها و صحنه‌های اجتماعی برای دفاع از نظام، انقلاب و رهبری حضور پیدا می‌کنند.

لزوم بیان دستاوردهای انقلاب

امام‌جمعه دامغان بابیان اینکه سه هزار مستشار آمریکایی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران در شرایطی فقط به فکر خود بودند که مردم ایران رفاهی نداشتند، اظهار داشت: روحانیان باید با حضور در جمع مردم به بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب بپردازد.

حسینیان خاطرنشان کرد: باید مردم را به صبر و شکیبایی دعوت کرد زیرا یکی از اهداف دشمنان عصبانی کردن مردم است تا از ایشان را نسبت به‌نظام و انقلاب بدبین کنند.

وی بابیان اینکه حقیقتاً مسئولان ما در حال کار و خدمت به آحاد جامعه هستند، اضافه کرد: باید کوشید بابیان و تشریح کامل دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران ملت آگاه را متقاعد کرد زیرا دشمن‌روی گسل‌های اجتماعی دست گذاشته و روی این موضوع تبلیغات به راه انداخته است.

گاز رسانی به روستاها

امام‌جمعه دامغان ادامه داد: مشکلاتی در جامعه ما وجود دارد و مردم با آن درگیر هستند ولی سیاه نمایی بد است و باید کوشید تا دستاوردهای نظام را به مردم بیان شود.

حسینیان بابیان اینکه انقلاب اسلامی ما در روستاها خدمات فراوانی ارائه داده است، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی طی ۴۰ سال گذشته، خدمات اجتماعی و عمرانی فراوانی را در شهرها و روستاها ارائه کرده است و به‌عنوان نمونه می‌توان گفت که در ابتدای پیروزی انقلاب پنج شهر کشور گازدار بودند ولی اکنون همه شهرها و روستاها از این نعمت بزرگ خدادادی بهره‌مند هستند.

این همایش در ِآستانه فرارسیدن ۴۰ سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب از سوی دفتر امام‌جمعه و سپاه ناحیه دامغان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

کد خبر 4514440

منبع: مهر

کلیدواژه: 22 بهمن چهل سالگی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ «محمدحسین دادرس» جانشین فرمانده کل ارتش، با حضور در آیین افتتاحیه بیست و ششمین دوره هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی که در پادگان «دژ» شهر خرمشهر برگزار شد، ضمن ابراز مسرت از حضور دانشجویان دانشگاه‌های افسری در این دوره هیئت معارف جنگ، اظهار داشت: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند «دوران هشت سال دفاع مقدس، دانشگاه انسان‌سازی بود»؛ بدین معنا که تمامی آحاد جامعه، با هر رنگ و جنسیتی، از هر قومیت و گویشی، برای پاسداری از آب و خاک میهن اسلامی خود به پا خاسته و با وجود تمام تفاوت‌های رفتاری و زیستی، از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند.

امیر سرتیپ دادرس افزود: تبدیل شدن به انسان‌هایی وارسته و متعالی برای حراست از آب و خاک کشور و عبور از کسوت‌ها و تعلقات دنیوی و دست یافتن به صفات و نشانه‌های الهی بر روی زمین، رسیدن به تجرد معنوی که افراد را به اصل خود نزدیک‌تر کرده تا به پاسداشت ارزش‌ها و هنجار‌های ناب انقلاب اسلامی پرداخته و از این رهگذر بتوان در مقابل هر دشمنی از شرق تا غرب عالم ایستادگی کرد، همان مراد و منظوری است که امام خمینی (ره) از دانشگاه بودن جنگ و دوران هشت سال دفاع مقدس مد نظر داشتند.

جانشین فرمانده کل ارتش با تأکید بر همزمانی شناخت گذشته برای نیل به موفقیت در آینده، عنوان کرد: همکاری و تعامل میان تمام افراد دست‌اندرکار و نیز ایستادگی به پای ارزش‌ها و اصول بنیادین نظام اسلامی، با وجود انواع هجمه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، یک اصل است که می‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل هرگونه توطئه، تحمیل یا تغییر ارزش‌های غیرمرتبط با اسلام ناب محمدی رهایی بخشد.

وی حضور مؤثر در فضای مجازی را برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و تقویت بنیه‌های انقلابی ضروری دانست و گفت: با حضور در عرصه فضای مجازی می‌توان ضمن برخورداری از آخرین اطلاعات، در راه دفاع و حفاظت از ارزش‌های والای هشت سال دفاع مقدس نیز کوشش کرد تا بدین ترتیب بتوان با تقویت اعتقادات و تکیه بر ارزش‌هایی که در دوران جنگ تحمیلی، سبب برتری ما بر دشمنان شده‌اند، برای روز‌ها و حوادث آتی نیز آمادگی و بصیرت خود را حفظ کنیم.

امیر دادرس در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که امروز در دستان نظام اسلامی وجود دارد، هم رده با آخرین دستاورد‌های فنی- مهندسی کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی بوده و لازم است تا این برتری در حوزه جنگ سخت را با بهره‌گیری از مهارت‌های نیرو‌های انسانی و قدرت نرم جوانان کشور، به موفقیت دوچندان بدل کرد.

این مراسم با حضور جمعی از فرماندهان نیرو‌های چهارگانه ارتش، مسئولان لشکری و کشوری استان خوزستان، اساتید مدعو و پیشکسوتان هیئت معارف جنگ، روحانیون عقیدتی سیاسی‌های ارتش و دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در پادگان دژ خرمشهر برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور