Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@13:04:26 GMT

تعریف و تمجید جلال طالبی از تیم کی‌روش

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۲۱۶۲

به گزارش پارس نیوز، 

جلال طالبی سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 فرانسه و همچنین جام ملت های آُسیا 2000 لبنان برای مدتی از کشورمان خارج شده است. با این حال، تماس کوتاهی با او داشتیم.

طالبی گفت: «دوران آماده سازی ایران شاید با چالش هایی همراه بود اما می بینیم که کارلوس کی روش توانسته تیم بسیار خوبی را مهیای این تورنمنت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها به راحتی دو بازی اول را بردند و قدرت شان را به یمن و ویتنام دیکته کردند. این دو پیروزی، شرایط روحی بازیکنان را بهتر کرد و البته سایر رقیبان هم از این به بعد، از رویارویی با ایران می ترسند.»

طالبی افزود: «نسل خوبی در اردوی تیم ملی حضور دارند که با آنها می توانیم به قهرمانی برسیم. البته معتقدم باید قدم به قدم به سمت اهداف از پیش تعیین شده برویم. به همین علت، تمام تمرکز تیم مان باید بازی با عراق باشد. با توجه به بازی هایی که دیدیم، مطمئنا تیم ملی عراق نیز تحت تاثیر قدرت ایران قرار گرفته و شاید بهترین نسل شان را به این تورنمنت آورده باشند اما بعید می دانم بتوانند برابر ایران، مشکل خاصی را ایجاد کنند.»

سرمربی پیشین تیم ملی در نهایت گفت: «پیش بینی من این است که تیم ملی به راحتی از عراق هم یک پیروزی می گیرد و به راه خود در مسیر کسب بردهای بیشتر، ادامه می دهد. می توانم از همین الان، ایران را در جمع تیم های نیمه نهایی ببینیم و مطمئنا با همین شرایط می تواند یکی از فینالیست های این دوره از بازی ها باشد.»

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی جام جهانی لبنان کارلوس کی روش بازی یمن اردوی تیم ملی تیم ملی نیمه نهایی تیم ملی ایران جام جهانی عراق فرانسه کارلوس کی روش پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با پیروزی پرگل در دیدار یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برابر قرقیزستان به نیمه نهایی رقابت راه پیدا کند و همچنین جواز حضور در جام جهانی فوتسال را بدست بیاورد و برای نهمین بار در بزرگ‌ترین آوردگاه فوتسال جهان حضور داشته باشد. به همین مناسبت سایت فیفا در مطلبی، به تمجید از ملی‌پوشان فوتسال ایران پرداخته و عملکرد علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم‌ملی را جادویی و خیره کننده دانسته است.

در گزارش فیفا عنوان شده است:«ایران با نتیجه شش بر یک جمهوری قرقیزستان را شکست داد و به جام جهانی ازبکستان ۲۰۲۴ رسید و عملکرد علی‌اصغر حسن زاده و مهدی کریمی در این رقابت‌ها خیره کننده بوده است.»

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال راه یافت. علی اصغر حسن زاده در پیروزی ۶ بر یک در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد، او گلزنی کرد و دو پاس گل داد. همچنین مهدی کریمی دو گل زد و بهروز عظیمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی دیگر گل های شاگردان وحید شمسایی را به ثمر رساندند.

حسن زاده در مصاحبه‌ای با سایت فیفا گفته است: «صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در ازبکستان اولین هدف ما از شرکت در جام ملت‌های آسیایی فوتسال آسیا بود. اکنون هدف ما در ازبکستان این است که مانند دو جام جهانی قبلی که یک بار سوم شدیم و در جمع هشت تیم برتر قرار گرفتیم، بتوانیم بهترین نتیجه تاریخ فوتسال ایران را کسب کنیم و در جام جهانی آینده شگفتی بزرگی باشیم.»

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • تمجید AFC از فوتسالیست‌های تیم ملی/ ایران قدرت خود را نشان داد
  • هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم