Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:07:12 GMT

پارک گردشگری در کرمان ساخته می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۲۴۱۷

پارک گردشگری در کرمان ساخته می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، سیدمهران عالم‌زاده گفت: فضای جلوی ساختمان جدید شهرداری را به جای حصارکشی، آزاد گذاشته و کنار آن پارک گردشگری ایجاد کردیم. همچنین برای استفاده مردم، بخشی از محوطه ساختمان را نیز به پارکینگ عمومی اختصاص داده‌ایم.

وی با تاکید بر درنظر گرفتن دسترسی مردم به مجموعه های عمومی ساختمان و پارکینگ افزود: بیش از چهار هزار متر پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۳۰۰ ماشین ساخته می شود  که این فضا در ساعات صبح در اختیار شهرداری و بعد از ظهرها به عنوان پارکینگ عمومی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به پیوند خوردن دو پروژه پارک گردشگری و ساختمان جدید شهرداری تصریح کرد: در این دو پروژه طراحی و اجرا هم زمان انجام می شود و کار سرعت پیدا می کند.

شهردار کرمان زیربنای ساختمان جدید شهرداری با مجموعه‌های پیرامون آن را بیش از ۱۶ هزار متر مربع برآورد کرد و گفت: در این ساختمان از تمام ظرفیت ها استفاده شده و اغلب مجموعه های شهرداری از جمله معاونت ها درآن جای داده می شوند تا زمان مراجعه مردم، دسترسی به بخش های مختلف شهرداری آسان شده و کار ارباب رجوع با سرعت بیشتری انجام شود.

عالم زاده تصریح کرد: در طراحی ساختمان جدید شهرداری، در کنار تعبیه پارکینگ عمومی، مجموعه های فرهنگی مانند نگارخانه را در نظر گرفتیم تا مردم متوجه شوند شهرداری تنها یک نهاد خدماتی و اداری نیست بلکه می تواند وجه فرهنگی و اجتماعی نیز داشته باشد.

 وی از وجود دو هزار متر فضا در زیر زمین ساختمان جدید شهرداری خبر داد و تصریح کرد: این فضا به موضوعات فرهنگی اختصاص دارد و مردم به خصوص هنرمندان می توانند از آن استفاده کنند.

لازم به ذکر است عملیات عمرانی برای ساخت ساختمان جدید شهرداری از سال ۱۳۹۳ شروع شده و در این ساختمان دو نگارخانه و حدود ۸۰ فضای کاری مجزا شامل اتاق‌ها و سالن‌ها وجود دارد.

کد خبر 4514488

منبع: مهر

کلیدواژه: پارک و فضای سبز شهرداری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم

به گزارش همشهری آنلاین، محمد آخوندی در دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افتتاح یک مجموعه سوارکاری، یادآور شد: این مجموعه مدتها بدون استفاده و مخروبه بود، این مجموعه در تهاتر املاک شهرداری با وزارت ورزش و جوانان راه اندازی شد که در اختیار عموم شهروندان قرار می‌گیرد. امیدواریم دیگر املاک نیز مورد استفاده قرار بگیرد و گزارش آن را ارائه دهیم.

آخوندی با بیان اینکه شورا برای نظارت و پیشگیری از اقدامات نادرست است، یادآور شد: باید مراقب فضاسازی های صورت گرفته در رسانه ها باشیم. یکی از وزرای سابق گفته که با مردم چه می کنید؟ در حالی‌که باید ۵۰۰ سال توضیح دهد که در گذشته با مردم چه کرده است. از غار خود بیرون آمدند و مدعی شده‌اند. درحالی که شهرداری خود حامی حفظ محیط زیست است.

کد خبر 849279 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها تهران ورزش پایتخت

دیگر خبرها

  • وعده چمران برای عدم قطع درختان پارک لاله
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود
  • کاشت ساختمان در پارک‌های تهران؛ ممنوع یا مجاز؟
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان