Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل هلالی با بیان اینکه نظم و تاکتیک تیمی ایران بسیار بهتر از عراق است، گفت: تیم ملی ایران از شانس بیشتری برای برد مقابل عراق برخوردار است.

«اسماعیل هلالی» در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری شبستان با بیان اینکه تیم ملی ایران امتیازات کامل را کسب کرده است گفت: در دیدار امروز هم باید برای سرگروهی در مقابل تیم عراق بازی کند چرا که سرگروهی تاثیر زیادی بر شرایط  تیم ایران دارد البته تیمی که قصد قهرمانی داشته باشد نباید هیچ کدام از تیم ها را دست کم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هلالی ادامه داد: مربیان همیشه سعی می کنند طوری برنامه ریزی کنند که از راه آسانتری به قهرمانی برسند و انرژی کمتری صرف کنند به همین دلیل ترجیح می دهند جدول را طوری رقم بزنند که در گروه، با تیم های آسانتری برخورد کنند و احتمال پیروزیشان بیشتر باشد.

 

این پیشکسوت تیم پرسپولیس در ادامه بیان کرد: تجربه نشان داده در برد و باخت تیم ها هیچ کدام از این برنامه ها کارساز نیست بلکه بستگی به شرایط تیم ها در لحظه بازی در میدان دارد، فردا بازی فوق العاده مهمی داریم، تیم عراق همیشه برای ما قابل احترام بوده و از لحاظ فیزیکی هم شبیه تیم ماست ولی از نوع ضعیف تر آن در حالی که بازیکنان ما فوق العاده خلاق و قوی هستند.

 

وی با بیان اینکه بازیکنان ما در کار تیمی و جمعی بسیار خوب عمل می کنند که این نقطه قوت تیم  ایران محسوب می شود تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی وقتی به صورت جمعی دفاع  می کنند، بسیار تاثیر گذار هستند حتی تجربه ثابت کرده بزرگترین تیم ها هم نتوانستند در چنین شرایطی بر ما ضربه وارد کنند، نقطه ضعف تیم ملی هم عدم مهارت لازم در حمله علیه تیم حریف و آسیب پذیر بودن خط دفاع در هنگام گل زنی است.

 

هلالی با بیان اینکه تیم عراق نسبت به 4 سال گذشته بسیار ضعیف تر شده است افزود: ولی تیم ایران نسبت به چهار سال قبل تیم تر و قوی تر شده است و از مدیریت بهتری برخوردار می باشد ضمن اینکه تیم عراق انگیزه مضاعفی در مقابل ایران دارد و نباید دست کم گرفته شود.

 

این پیشکسوت تیم پرسپولیس با بیان اینکه تیم عراق 30 الی 40 درصد عیار تیم ملی ایران را نشان می دهد تصریح کرد: شاید در یک روز فوق العاده، بازی خوب و قابل قبولی در مقابل تیم ایران از خود به نمایش بگذارند ولی در مجموع اگر 10 بازی با ایران برگزار کنند مطمئا 9 پیروزی از آن ایران خواهد شد.همچنین تیم های قطر و عربستان  هم خیلی قوی نیستند، شاید تیم های عراق و ازبکستان در بالاترین سطح خود از 10 امتیاز فقط 6 یا 7 امتیاز کسب کنند.

 

وی با بیان اینکه استانداردهای تیم ایران فراتر از سطح آسیا است خاطر نشان کرد: در کنار تیم ایران، سطح استاندارد های تیم های ژاپن، کره و استرالیا هم فراتر از آسیا رفته ولی ممکن است یک روز در مقابل یک تیم ضعیف ببازند و یا مساوی کنند لذا این مساله نمی تواند معیاری بر عدم توانمندی آنها باشد، بنابراین نمی توانیم بگوییم چون کیفیت تیم های ویتنام و یمن درسطح بالایی قرار ندارد ایران توانسته آنها را از پیش رو بردارد و شانس سرگروهی بیشتری داشته باشد،این قضاوت نادرستی است.

 

وی با بیان اینکه فوتبال ایران یک مقدار متفاوت تر از گذشته شده است بیان کرد: شاید برخی مسایل حاشیه ای در کیفیت بازی تیم ایران تاثیر گذار باشد و در مقابل یک تیم نتوانند به خوبی ظاهر شوند ولی در مجموع هیچ چیزی نمی تواند از توانایی های بچه های ایران بکاهد، در صورتی که اتفاقات خاصی رخ ندهد ما قهرمان جام ملت های آسیا خواهیم شد.

 

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان شورای عالی انقلاب فرهنگی سفر رئیس جمهور تودیع و معارفه ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان انقلاب اسلامی حجت الاسلام روحانی خبرگزاری شبستان ایران تیم عراق تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها

به گزارش همشهری آنلاین خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

کد خبر 846818 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها