Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی کرد تولید نفت این کشور در ۲۰۲۰ به مرز ۱۳ میلیون بشکه در روز خواهد رسید و این کشور صادرکننده خالص نفت خام خواهد شد. ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ اقتصادی نفت و انرژی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز ، اداره اطلاعات انرژی آمریکا در آخرین پیش بینی خود از سال 2020 اعلام کرد تولید نفت خام آمریکا به رکورد جدید بیش از 12 میلیون بشکه در روز در سال جاری میلادی می رسد و سال آینده تا مرز 13 میلیون بشکه افزایش خواهد یافت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش‌بینی می‌شود تولید نفت خام آمریکا 1.14 میلیون بشکه در روز در 2019 افزایش یابد و به 12.07 میلیون بشکه در روز برسد و بعد با یک افزایش 790 هزار بشکه‌ای دیگر تا 2020 ، 12.86 میلیون بشکه در روز باشد .
آمریکا با تولید 11 میلیون بشکه نفت در روز در سال 2018 به بزرگترین تولید کننده نفت جهان تبدیل شد که نتیجه تولید از ساختارهای نفتی شیل بود. این رقم رکورد سالانه این کشور را در 1970 شکست .
لیندا کاپوانو، مدیر اداره اطلاعات انرژی آمریکا گفت:« رشد یکنواخت کشورهای غیراوپک مثل آمریکا در رتبه اول پیش‌بینی تولید جهانی نفت تا 2020 قرار دارد. ما انتظار داریم آمریکا همچنان بزرگترین تولید کننده نفت باقی بماند» .
طبق این پیش‌بینی، آمریکا صادرکننده خالص نفت خام در اواخر 2020 خواهد شد .
انتظار می‌رود تقاضای آمریکا برای دیزل و سایر میعانات گازی 20 هزار بشکه در روز افزایش یابد و در 2019 به 4.15 میلیون بشکه در روز برسد و بعد در 2020 تا 4.19 میلیون بشکه افزایش یابد.
تقاضای بنزین آمریکا در 2018 ، 9.29 میلیون بشکه در روز بود که نسبت به 9.31 میلیون بشکه  سال قبل کاهش داشت. انتظار داریم تقاضای بنزین در 2019 ، 9.35 میلیون بشکه در روز باشد و در 2020 هم به همین میزان باقی بماند .

آمریکا برای کاهش قیمت نفت، معافیت‌ها از تحریم نفتی ایران را تمدید می‌کندامید ژاپن به عربستان برای پر کردن جای خالی نفت صادراتی ایران

انتهای پیام/66

R1012122/P/S7,80,85/CT10 واژه های کاربردی مرتبط نفت جهانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت جهانی نفت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۵۸۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا

نوراله ادبی فیروزجائی مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا گفت: بیش از ۵۸۷ میلیون و ۴۳۲ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در فروردین ماه امسال در نیروگاه شهید سلیمی نکا تولید شد.

او افزود: در این ماه بیش از ۶۱ درصد انرژی تولید شده در واحد‌های بخاری و حدود ۳۹ درصد در واحد‌های بلوک سیکل ترکیبی بدست آمد.

ادبی فیروزجائی گفت: در طول این ماه واحد یک بخار طبق برنامه به منظور انجام تعمیرات نیمه اساسی، ۳ واحد دیگر بخار نیز مجموعاً به مدت ۳۶ روز جهت انجام تعمیرات میاندوره‌ای و تعمیرات غیرمترقبه و واحد یک گازی نیز به مدت ۱۵ روز برای انجام بازدید دور‌های و تعمیرات غیر مترقبه در مدار تولید نبودند.

او همچنین با اشاره به ضرورت آمادگی کامل همه واحد‌های نیروگاهی برای تولید پایدار انرژی در تابستان، افزود: از ۱۴ برنامه تعمیراتی پیشبینی شده برای ارتقاء میزان آمادگی واحد‌ها جهت تولید پایدار انرژی مورد نیاز شبکه در فصل تابستان، از دهم مهر تاکنون ۱۰ برنامه تعمیراتی و نیز پروژه تعویض لوله‌های سقف بویلر واحد ۲ بخار به سرانجام رسید و تعمیرات نیمه اساسی واحد یک و میاندور‌های واحد ۳ بخار و پروژه لایروبی حوضچه آبگیر واحد‌های بخاری بیوقفه در حال انجام است و پیش بینی می‌شود تا قبل از شروع روز‌های اوج مصرف با انجام همه برنامه‌های تعمیراتی و پروژه لایروبی، واحد‌ها برای تولید پایدار انرژی آماده شوند.

نیروگاه ۴۵ ساله شهیدسلیمی نکا شامل ۴ واحد بخار، ۲ واحد گازی و یک واحد بخار در بلوک سیکل ترکیبی است که با انجام برنامه‌ها و پروژه‌های بازسازی، تعمیراتی و رفع چالش‌ها و محدودیت‌های تولید می‌تواند نقش بسیار موثری در پایداری شبکه برق کشور داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت
  • کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد
  • برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • نفت وارد کانال افزایشی شد
  • تولید بیش از ۵۸۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ |برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد