Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروجرد - ایرنا - مدیراداره آموزش و پرورش بروجرد گفت: از مجموع 416 واحد آموزشی این شهرستان 65 مدرسه شهری و روستایی فاقد نمازخانه مستقل هستند.

محمد مهرافزون روزچهارشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: ازاین تعداد واحد آموزشی فاقد نمازخانه مستقل 15مورد در شهر بروجرد و 50 واحد در روستا واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: اقامه نماز جماعت در مدارس از برنامه ها و اولویت های اداره آموزش و پرورش بروجرد است و تلاش خواهد شد تا با کسب اعتبارات و حمایت های خیرین نمازخانه های دیگر مدارس نیزدایر شود.
مدیر اداره آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: به منظور ترویج فرهنگ نماز در مدارس در سایر مقاطع مختلف تحصیلی30 دقیقه به زنگ نماز اختصاص یافته و در برنامه هفتگی مدارس درج شده است.
مهرافزون اضافه کرد: ازاین تعداد آموزشگاه ها 84 باب پیش دبستانی، 195 باب ابتدایی،137 مورد متوسطه دوره اول و دوم است.
وی ادامه داد: در246 واحد آموزشی این شهرستان نماز جماعت با حضورمبلغ و در160 مدرسه نماز جماعت با امامت روحانیونی که ازحوزه های علمیه بروجرد اعزام شده اند، برگزار می شود.
مدیر اداره آموزش و پرورش بروجرد گفت: اقامه نماز جماعت در86 مدرسه توسط معلمان و مدیران مدارس اقامه می گردد.
مهرافزون افزود: 12هزار و 275مترمربع از مساحت این نمازخانه ها فرش شده و تامین 2 هزار و 195مترمربع فرش برای دیگر نمازخانه های مدارس در دستور کار قرار گرفته شده است.
شهرستان 350 هزار نفری بروجرد دارای 53 هزار دانش آموز درمقاطع مختلف تحصیلی است.
6052/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش و پرورش فرهنگ نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فتحی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خیران از اصلی‌ترین بازوهای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان اصفهان هستند، اظهار کرد: در سال گذشته خیران ۹۸۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه پراخت کردند.

وی با بیان اینکه با پرداخت این مبلغ بیش از نیمی از تعهد خیران در سال گذشته پرداخت شده است، تصریح کرد: باید توجه داشت که تعداد خیران مدرسه ساز استان اصفهان یک هزار و ۷۰۰ نفر است که در کنار ۱۰۰ نفر پرسنل اداره کل نوسازی و بهسازی مدارس استان بهره برداری از ۴۵۰ طرح آموزشی و پرورشی را در دستور کار دارند.

مدیرکل نوسازی و بهسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به سهم بسیار خیران در ساخت مدارس استان اصفهان افزود: می‌توان گفت ۸۰ درصد از مدارس استان اصفهان به صورت مشارکت صد در صدی خیران ساخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در سال جاری نیز ابراز کرد: ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس امسال تحویل آموزش و پرورش خواهد شد که بسیاری از این طرح‌ها در پروژه‌های مسکن مهر و مناطق پر جمعیت ساخته خواهد شد.

کد خبر 6098034

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا