Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اولین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی بزرگسالان کشورمان به منظور حضور در مسابقات جام فجر و قهرمانی 2019 آسیا از روز جمعه (28 دی ماه) زیر نظر محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشور در مجموعه ورزشی آزادی آغاز می شود.

17 ملی پوش دعوت شده به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان؛ میرمصطفی جوادی، عارف خاکی، محمد نیری، محمد زارعی، امیر حقوقی، کیانوش رستمی، سهراب مرادی، ایوب موسوی، رضا بیرالوند، نیما آقایی، علیرضا سلیمانی، کیا قدمی، علی هاشمی، علی داوودی، محسن دادرس، همایون تیموری و سعید علی حسینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از مسابقات قهرمانی کشور، وزنه بردارانی که از شرایط مناسبی برخوردارند به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی وزنه برداری برنا اردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، به مصاف تیم قرقیزستان رفت و با برد پر گل علاوه بر رسیدن به نیمه نهایی مسابقات مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کرد.   تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.   نایب قهرمانی کاراته استان در رقابت‌های قهرمانی دختران کشور   در جریان رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در مسابقات دسته ۶۶ کیلوگرم جوانان، مائده شالی با شکست برابر کاراته کا قمی به نشان نقره رسید.   پیش از این هم لیلا برجعلی ملی پوش استان موفق به کسب نشان طلا رده سنی بزرگسالان شده بود.

دیگر خبرها

  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس