Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:39:03 GMT

رتبه نخست خیران هیدجی در کمک به ایتام

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۳۳۸۵

رتبه نخست خیران هیدجی در کمک به ایتام

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به این که وظیفه امداد گران در این نهاد مقدس، کار انقلابی، مجاهدانه و جهادی است، گفت: داشتن تفکر و اندیشه مثبت و نگاه فزاینده به کار رسیدگی به نیازمندان لازمه فعالیت در این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه تنها راهی که منجر به شکست در هر کاری می‌شود تلاش نکردن است، افزود: وظیفه ما در نهاد انقلابی کمیته امداد، همت و تلاش مضاعف برای پیشگیری از تأثیرات چالش‌های اقتصادی موجود در سفره نیازمندان بوده و دستیابی به آن درگرو ایجاد پویایی و حرکت مستمر در کار و فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری بابیان اینکه ایجاد فرصت‌های جدید در حوزه خدمت‌رسانی به نیازمندان با استفاده از ظرفیت‌های مردمی باید در اولویت کار‌ها قرار گیرد، ادامه داد: جهت‌گیری کمیته امداد شبکه‌سازی در حوزه کار‌های خیرخواهانه و توانمندسازی در جامعه بوده و لازمه آن تقویت این بخش با راهبرد بسیج امکانات و منابع برای مبارزه با فقر است.

وی با اشاره به اینکه همدلی و همگرایی و پای‌کار بودن توفیق برنامه‌ها را تضمین کرده و موجب افزایش اعتماد مردم به کارکرد‌های اثرگذار کمیته امداد در حوزه محرومیت‌زدایی می‌شود، افزود: با همین نگاه و توسعه فعالیت‌های خیرخواهانه، شهر هیدج رتبه نخست استان زنجان را در سرانه پرداختی به ایتام از محل کمک حامیان دارد.

صفری بابیان اینکه میانگین سرانه دریافتی ماهیانه ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهر هیدج با کمک ۱۷۰ میلیون تومانی خیران و حامیان نیک‌اندیش در پایان ۹ ماهه امسال به ۷۱۰ هزار تومان رسیده است، ادامه داد: حفظ و ارتقاء این شاخص در کنار توسعه سایر بخش‌های کارکردی این نهاد در حوزه محرومیت‌زدایی با نگاه همدلانه و مجاهدانه و تلاش جهادی و همت همگانی باید در رأس فعالیت‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام / ک


کمک ۱۷۰ میلیون تومانی خیران هیدجی به ایتام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر چهارشنبه با انتشار پستی در فضای مجازی اعلام کرد استان قزوین در زمینه توسعه اقتصاد دانش بنیان رتبه نخست کشور را به دست آورده است.

اعلایی در این پست خود آورده است:

کسب رتبه اول کشور در سال ۱۴۰۲، در توسعه اقتصاد دانش بنیان را به فعالین این عرصه در استان قزوین تبریک میگویم. از دانشگاهیان، نخبگان، کارآفرینان و مدیران اجرایی دخیل در کسب این موفقیت به سهم خودم سپاسگزارم.

کد خبر 6088052

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است