Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مهدی پور رمضانی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان شمالی از بسته تشویقی کمیته امداد استان برای کارفرمایان خبر داد ، گفت: کمیته امداد به بنگاه‌های کارآفرینی به ازای هر مددجو ۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پرداخت ۱۰۰ درصد حق بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال و پرداخت هزینه‌های آموزشی مددجو توسط کمیته امداد را از دیگر موارد بسته تشویقی عنوان کرد و افزود: کمیته امداد با حمایت از مددجویان خود علاوه بر پرداخت مستمری ماهانه، از آن‌ها در مواردی همچون اشتغال ، ازدواج ، بیماری ، کارآفرینی و . . . حمایت می‌کند.

پور رمضانی بیان کرد: بسته‌ها برای تعامل با کارفرمایان شرکت‌ها و کارگاه‌ها باهدف ایجاد انگیزه برای به‌کارگیری مددجویان تحت حمایت این نهاد در نظر گرفته‌شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان خراسان شمالی با اشاره به این که امسال برای اشتغال مددجویان ۱۳۲ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است ، گفت: تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان از منابع بانکی و صندوق قرض‌الحسنه امداد و منابع اشتغال پایدار روستاییان و عشایر تأمین می‌شود.

وی درباره تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان گفت: این تسهیلات با توجه به نوع مشاغل متفاوت است، و برای مشاغل خانگی پنج تا ۱۰ میلیون تومان و مشاغل صنعتی تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام خوداشتغالی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام / ب 

اختصاص۱۳۲ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۳۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، گفت: در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی کشور، ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعاً به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با تأکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی می‌شود.

کد خبر 6099662 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود