Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@13:54:45 GMT

تشییع پیکر شهدای سقوط بوئینگ707

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۳۵۵۶

مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه سانحه هوایی هواپیمای باربری بوئینگ ۷۰۷ صبح چهارشنبه با حضور خانواده‌های شهدا، پرسنل نیروی هوایی و جمعی از مردم قدرشناس کشورمان، در پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد برگزار شد. ناطقان: در این مراسم شخصیت‌هایی از جمله امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر حسن شاه‌صفی جانشین معاون هماهنگ‌کننده ارتش، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر حمید واحدی معاون هماهنگ‌کننده ارتش، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر گلفام،  امیر تقی خانی سخنگوی ارتش و امیر مهدی هادیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرار است پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بر پیکر شهدا، این شهدا جهت خاکسپاری به شهرهای تهران، کرج، هشتگرد، نهاوند، درود، بهار، خرم‌آباد، همدان و نیشابور منتقل شوند.
به گزارش ایسنا، یک فروند هواپیمای باربری بوئینگ ۷۰۷ متعلق به نیروی هوایی ارتش روز دوشنبه پس از فرود در فرودگاه فتح کرج، دچار حادثه شد، در این سانحه در مجموع ۱۵ نفر به شهادت رسیدند.
منبع: ایسنا برچسب ها: سقوط بوئینگ707 ، تشییع شهدا ، هواپیمای باربری بوئینگ

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سقوط بوئینگ707 تشییع شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اف-۱۶ نیروی هوایی سنگاپور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، براساس اعلام وزارت دفاع سنگاپور، یک فروند جنگنده اف -۱۶ متعلق به نیروی هوایی این کشور در پایگاه «تنگاه» سقوط کرد و خلبان جان سالم به‌در برد.

وزارت دفاع سنگاپور اعلام کرده است که این جنگنده هنگام برخاستن دچار نقص فنی شد و اندکی بعد سقوط کرد. خلبان نیز بلافاصله با پیروی از پروتکل اضطراری، از جنگنده خارج شد.

به نوشته وزارت دفاع سنگاپور، خلبان هشیار و قادر به راه رفتن است. تحقیقات درباره این حادثه جریان دارد و اطلاعات درباره آن به‌روزرسانی خواهد شد.

گفته می‌شود جنگنده مذکور یک فروند اف -۱۶ سی تک‌سرنشین بوده است. از زمان ورود این جنگنده به ناوگان نیروی هوایی سنگاپور در اواخر دهه ۱۹۸۰، این چهارمین فروند اف -۱۶ از دست‌رفته این کشور محسوب می‌شود.

کد خبر 6100175

دیگر خبرها

  • نیروی هوایی ارتش امروز از هر زمان دیگری آماده‌تر است
  • عملیات پیچیده حمله به H۳ هنوز در جهان تدریس می‌شود
  • واحدی: همه نیروی هوایی پای کار عملیات وعده صادق بودند
  • سقوط اف-۱۶ نیروی هوایی سنگاپور
  • هشدار فرمانده بلندپایه ارتش /به هیچ تهدیدی توجه نمی کنیم
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • تسلیحات ممنوعه صهیونیستی پیکر شهدای غزه را ذوب می‌کند
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران