Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@13:57:56 GMT

رزمایش پدافند غیر‌عامل در ایلام برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۳۷۷۰

رزمایش پدافند غیر‌عامل در ایلام برگزار شد

معاون عملیات سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: رزمایش پدافند غیر‌عامل با هدف سنجش میزان آمادگی و هماهنگی، مهارت و آموزش‌های دستگا‌ه‌های مختلف استان در رویارویی با بحران‌های مختلف در ایلام برگزار شد. ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ استانها نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سرهنگ جوهر همت صبح امروز در حاشیه برگزاری مانور پدافند غیرعامل ایلام که در شهرک صنعتی ایلام اجرا شد اظهار داشت: رزمایش پدافند غیر‌عامل با هدف سنجش میزان آمادگی و هماهنگی، مهارت و آموزش‌های دستگا‌ه‌های مختلف استان در رویارویی با بحران‌های مختلف در ایلام برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: در این رزمایش با اجرای سناریویی فرضی مبنی بر آتش‌سوزی در چندین نقطه به صورت هم‌زمان، ورود عوامل تروریستی و انتشار مواد شیمایی، دستگاه‌های امدادرسان را جهت اقدامات امدادی فراخوان و حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی را مورد ارزیابی قرار داده و نقاط ضعف و نقص احتمالی در حضور، خدمات و امداد مورد سنجش قرار گرفته است.

بوشهر| آموزش عمومی در زمینه پدافند غیر عامل اهمیت بالایی داردنمایشگاه‌های تخصصی پدافند غیر عامل در لرستان برپا می‌شودآموزش خانواده‌ها در حوزه پدافند غیر عامل ضروری است

وی موضوع پدافند غیرعامل در برابر تهدیدات مختلفی که بر جامعه سایه افکنده و هر آن می‌تواند از حالت بالقوه به حالت بالفعل درآید را بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: در برابر تهدیدات مختلفی که هر آن می‌تواند به جامعه آسیب بزند با توجه به اصول پدافندی باید اقدام کرد تا از خسارت بیشتر کاسته شود و راه کاهش خسارت در مواقع بحران «آموزش»، «رزمایش» و «فرهنگ‌سازی» که رزمایش امروز پدافند غیرعامل در راستای تحقق «آموزش»، «رزمایش» و «فرهنگ‌سازی» است.

وی در خاتمه به فرامین مقام معظم رهبری که در ضرورت پدافند غیرعامل فرموده است «باید از طریق اقدامات پدافند غیرعامل کشور در برابر تهدیدات و اقدامات غیرنظامی مصون‌سازی شود» استناد و تصریح کرد: برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل نیز با همین هدف در ایلام  برگزار شده است.

انتهای پیام/ح

R7718/P/S6/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد

هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور بیش از ۵۰ نفر از اصحاب رسانه در استان هرمزگان آغاز شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه صبح امروز (دوشنبه 17 اردیبهشت ماه) با حضور بیش از 50 خبرنگار و عکاس از 35 رسانه مختلف جهت بازدید از اقدامات قضایی انجام شده در استان هرمزگان و پیگیری اجرای مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به این استان آغاز شد.

گفتنی است، پیش از این مرکز رسانه قوه قضاییه 6 تور نظارتی را با حضور اصحاب رسانه برگزار کرده است.

دیدار مردمی معاون قوه قضاییه در حرم عبدالعظیم(ع)

نخستین تور نظارتی قوه قضاییه، باحضور 80 نفر از اصحاب رسانه جهت بازدید از زندان رجایی‌شهر برگزار شد و خبرنگاران در جریان روند تخلیه این زندان قرار گرفتند.

 دومین تور نظارتی مرکز رسانه قوه قضاییه نیز با حضور بیش از 20 رسانه اعم از صداوسیما، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های کشور، در استان گلستان برگزار شد و خبرنگاران در جریان اقدامات دستگاه قضا برای اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده و جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در روستای زیارت قرار گرفتند.

 سومین تور نظارتی مرکز رسانه قوه قضاییه با محوریت تبیین اقدامات قوه قضاییه در حوزه عدالت اجتماعی، یکپارچگی سامانه گمرک و بنادر، اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی در راستای حل و فصل مشکلات کارخانجات و واحد‌های تولیدی در استان هرمزگان برگزار و در این تور نیز 60 نفر از خبرنگاران از 45 رسانه کشور حضور داشتند.

اصحاب رسانه همچنین در چهارمین تور نظارتی قوه قضاییه و در راستای آشنایی با ماموریت‌ها و فعالیت‌های بنیاد تعاون زندانیان کشور در قالب 30 رسانه مختلف که شامل 45 نفر خبرنگار و عکاس بودند از مجتمع‌های مختلف بنیاد تعاون زندانیان فشافویه بازدید کردند.

پنجمین تور نظارتی قوه قضاییه نیز به میزبانی اداره کل زندان‌های استان قم برگزار شد که در این تور نیز 45 خبرنگار و عکاس از 20 رسانه حضور داشتند و از بخش‌های مختلف اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی استان قم بازدید کردند. همچنین در این تور نظارتی، خط تولید موتورسیکلت برای اولین‌بار در زندان قم راه‌اندازی شد.

زندانیان استان البرز میزبان ششمین تور نظارتی رسانه‌ای قوه قضاییه بودند و در این تور، 35 خبرنگار و عکاس جهت بازدید و نظارت بر کارخانه دوچرخه‌سازی زندانیان قزلحصار عازم این زندان شدند و از بخش‌های مختلف این کارخانه بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • دوره تربیت مربی درجه ۳ در استان ایلام برگزار می‌شود
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • معلم، اسوه فرهنگی جامعه است
  • چین در دریای زرد رزمایش نظامی ۸ روزه برگزار می‌کند
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست