Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@14:46:08 GMT

متروی هشتگرد امسال هم راه‌اندازی نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۳۷۸۱

مهدی رضیئی اعلام کرد: بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری از منابع داخلی شرکت صرف پروژه مترو هشتگرد شده است و در صورت تامین اعتبار و همکاری‌ دستگاه‌های مرتبط، متروی شهر جدید هشتگرد می‌تواند در اواخر خرداد ماه سال ۹۸ به بهره‌برداری اولیه برسد. وی با بیان اینکه در مجموع نزدیک به ۴۹ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد کلنگ‌زنی شده است، گفت: تا کنون ۲۶ هزار واحد از این تعداد به متقاضیان مسکن مهر تحویل داده شده است؛ همچنین ۹ هزار واحد مسکونی در حال تکمیل است که امیدواریم بخش بزرگی از این تعداد پیش از پایان سال و بقیه حداکثر در سه ماه سوم سال ۹۸ تحویل متقاضیان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضیئی درخصوص ۱۴ هزار واحد دیگر نیز گفت: این ۱۴ هزار واحد متقاضی موثر ندارد؛ به همین منظور بخشی از آن به متقاضیان پردیس و بخشی به کمیته امداد اختصاص یافت.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی

سرهنگ ملکلو در تور رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی از عدم همکاری و همیاری بانک‌های عامل ابراز گلایه‌ کرد و  گفت: فعالیت بسیج سازندگی سپاه عاشورا در کل کشور بی‌نظیر است و علیرغم کم‌کاری بانک‌های عامل و آورده 

وی تصریح کرد: گروه جهادی شهید مهدی باکری به طور شبانه‌روزی  برای تحویل ۷۲ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد تا پایان خردادماه فعالیت می‌کند.

وی گفت: تا پایان امسال ۶۰۰ واحد مسکونی را تحویل متقاضیان می دهیم.

وی به عملی شدن تعهدات مردم و دولت در تامین منابع مالی تاکید کرد و افزود: با همکاری و همیاری مردم و دولت و تامین منابع مالی اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند