Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، شبکه «پرس‌تی‌وی» از بازداشت و بدرفتاری پلیس آمریکا با مجری مسلمان آمریکایی این شبکه در فرودگاه بین‌المللی «سنت لوئیز لمبرت» خبر داده است.

شبکه «پرس‌تی‌وی» گزارش داد، «مرضیه هاشمی» خبرنگار و مجری این شبکه انگلیسی زبان به دلایلی نامعلوم در آمریکا زندانی شده است.

طبق این گزارش، خانم هاشمی در یک بازداشتگاه در واشنگتن دی‌سی، تحت بازداشت قرار گرفته اما تاکنون هیچ اتهام رسمی به او زده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرس‌تی‌وی همچنین خبر داده که این مجریِ زاده‌ آمریکا، به منظور دیدار با برادر بیمارش و دیگر اعضای خانواده خود به آمریکا سفر کرده بود اما روز یکشنبه در فرودگاه بین‌المللی «سنت لوئیز لمبرت» بازداشت و سپس به یک بازداشتگاه اف‌بی‌آی منتقل شده است.

گفته می‌شود که خانواده خانم هاشمی در آمریکا به مدت 48 ساعت نتوانسته بودند هیچ ارتباطی با او برقرار کنند.

مجری مسلمان آمریکایی بعد از آنکه سرانجام توانست با خانواده خود ارتباط برقرار کند، به آنها اطلاع داد که در بازداشتگاه رفتار بدی با او داشته‌اند. او همچنین گفته که به‌زور، حجاب از سرش برداشته‌اند و با او مثل یک فرد مجرم رفتار کردند.

بنا بر گزارش پرس‌تی‌وی، مقام‌های بازداشتگاه به او اجازه دسترسی به غذای حلال یا غذاهای گیاهی را نداده‌اند و هاشمی چند روز است که غذایش تنها نان و کلوچه بوده است.

مرضیه هاشمی پس از پخش فیلم مستند جنجالی ماجرای قتل ندا آقاسلطان با نام «تقاطع» از شبکه تلویزیونی انگلیسی‌زبان پرس‌تی‌وی، شهرت بیشتری یافت.

او در این فیلم تأکید کرد که یک «خبرنگار مستقل» است و این امکان را دارد که افراد دخیل و مطلع از قتل آقاسلطان را گرد یک میز آورد، از محل قتل تصویربرداری کند و با بالگرد، از بالا محل قتل را ببیند.

تحقیقات این مستندساز در نهایت او را به این نتیجه رساند که به احتمال زیاد، یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین، ندا آقا سلطان را کشته است؛ نتیجه‌ای که بعدها با سفر نامزد وی به سرزمین‌های اشغالی و دیدارش با مقامات ارشد رژیم صهیونیستی و نیز حضور استاد او در شبکه‌های تلویزیونی ضدانقلاب، تقویت شد.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، سی ان ان امروز گزارش داد که طی روزهای اخیر دستکم یک هزار دانشجوی آمریکایی معترض علیه جنگ غزه از سوی پلیس آمریکا بازداشت شده اند.

بنابراین گزارش، این دانشجویان در ۲۵ دانشگاه مختلف در ۲۱ ایالت آمریکا بازداشت شده و روانه مراکز امنیتی شده اند.

در روزهای اخیر دانشگاه های مختلف آمریکا صحنه اعتراض جدی دانشجویان علیه جنگ غزه ، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت های مداوم واشنگتن از تل آویو بوده است.

کد خبر 6094098 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بازداشت بیش از ۲۰۰ معترض در مقابل دانشگاه UCLA
  • بازداشت دستکم ۲ هزار حامی فلسطین در بیش از ۴۰ دانشگاه آمریکا
  • تشدید سرکوب و بازداشت دانشجویان در آمریکا
  • لایحه علیه تظاهرات های حمایت از فلسطین در آمریکا تصویب شد
  • ۱۷۰۰ دانشجو در آمریکا بازداشت شدند
  • ۱۷۰۰ نفر در تظاهرات دانشجویی در آمریکا بازداشت شدند
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند
  • واکنش در سازمان ملل به خشونت علیه دانشجویان آمریکا
  • بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا