Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: امسال 110 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان روکش آسفالت و لکه گیری شده که برای این منظور 373 میلیارد ریال هزینه شده است.

ارسلان شکری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روکش و لکه گیری 27 کیلومتر و 700 متر از این محورهای مواصلاتی مربوط به راه‌های روستایی و مابقی در آزاد راه‌ها، بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی و فرعی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بیشترین روکش آسفالت جاده‌ای آذربایجان غربی طی سال جاری در محورهای مواصلاتی شهرستان ارومیه انجام گرفته که در این راستا 39 کیلومتر از محورهای این شهرستان روکش آسفالت شدند.
وی ادامه داد: راه ‌های روستایی دارغالو، جانوسلو، گلمرز، الیاس‌آباد و محمودآباد به مبارک‌آباد و راه‌های اصلی ارومیه- اشنویه، محور ارومیه - تبریز و راه ‌های فرعی 14شهید، راژان، زیوه و انهر، سه‌راهی 14 شهید از محورهای مواصلاتی ارومیه هستند که امسال لکه گیری و روکش آسفالت شد.
وی بیان کرد: امسال علاوه بر ارومیه عملیات روکش آسفالت در شهرستان های سلماس، ماکو، میاندوآب، سردشت، نقده، خوی، مهاباد، چایپاره، اشنویه و پیرانشهر انجام شده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در سال آینده نیز به ترتیب نیاز و اولویت 300 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان لکه گیری و روکش آسفالت می شود.
به گزارش ایرنا، حفظ و نگهداری راه های مواصلاتی، لکه گیری و روکش آسفالت جاده ها از جمله مهمترین وظایف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است.
آذربایجان غربی بیش از 12 هزار کیلومتر جاده دارد که هشت هزار و 500 کیلومتر آن روستایی و بقیه جاده اصلی، فرعی و بزرگراه است.
8137/ 3020

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد محورهاي مواصلاتي آسفالت آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود

مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزاد راه تهران _کرج_قزوین پروژه لکه گیری و روکش  آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.   وی افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران-کرج-قزوین حوزه استان البرز در حال اجرا است.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه برای اجرای  این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.   زندی فر خاطرنشان کرد:بر این اساس در طی ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت های تردد در برخی از نقاط آزادراه( باند شمالی و جنوبی ) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: ممکن است در برخی از نقاط آزاد راه که عملیات عمرانی اجرا می شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می شود، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند. باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره