Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال مردان با برگزاری دیدارهای هفته بیست و ششم به پایان می‌رسد. ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته بیست و ششم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال مردان در حالی فردا پنجشنبه برگزار می‌شود که گیتی‌پسند در زمین خود پذیرای تیم ملی حفاری اهواز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در حالی از ساعت 16 فردا پنجشنبه در سالن پیروزی اصفهان برگزار می‌شود که با حکم کمیته انضباطی، گیتی‌پسند به دلیل اتفاقات تلخ بازی با شهروند ساری در این بازی از حضور تماشاگرانش محروم است.

گیتی‌پسند از هفته‌ها پیش صعود خود به مرحله پلی‌آف لیگ برتر را قطعی کرده بود و حتی حکم کمیته انضباطی مبنی بر شکست 3 بر صفر در دیدار نیمه‌تمام برابر شهروند ساری نیز خللی در صدرنشینی این تیم وارد نمی‌کند.

گیتی‌پسند اصفهان با 64 امتیاز و با فاصله‌ای 10 امتیازی با مس سونگون رده دومی در رده نخست جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد. حفاری اهواز اما با 44 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و در رقابت با فرش آرای مشهد در تصاحب رده سوم جدول است.

دیدار رفت تیم‌های حفاری اهواز و گیتی‌پسند اهواز با پیروزی 3 بر 2 گیتی‌پسند به پایان رسید.

مقاومت البرز هشتمین تیمی بود که هفته گذشته سهمیه پلی‌آف را کسب کرد و هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال به دلیل اینکه چهره 8 تیم صعودکننده به مرحله پلی‌آف مشخص شده است، از این نظر حساسیتی ندارد و تنها چند تیم بر سر جایگاه بهتر در جدول رده‌بندی رقابت خواهند داشت، اما سرنوشت تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته یک در پایان هفته بیست و ششم مشخص می‌شود.

به جز شهرداری ساوه که سقوطش به دسته پایین‌تر مسجل شده است، مصاف تیم‌های فانوس به دست پارسیان شهر قدس و اهورا بهبهان با حریفان‌شان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و باید منتظر ماند و دید در پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر کدام تیم از جمع لیگ برتری‌ها خارج می‌شود.

اعلام اسامی محرومان هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتسال کشوراعلام آرای انضباطی دیدار جنجالی گیتی‌پسند - شهروند ساری/ ساروی‌ها 3 بر صفر پیروز شدندعراقی‌زاده: از اعضای تیم شهروند عذرخواهی می‌کنم/ امیدوارم مسئولانی که اکنون وارد میدان شده‌اند، در آینده هم از گیتی‌پسند حمایت کنند

برنامه دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

پنجشنبه 27 دی ماه، ساعت 16

گیتی‌پسند اصفهان - ملی حفاری اهواز

آذرخش بندرعباس - مس سونگون

سوهان محمدسیما قم - پارسیان شهر قدس

سن‌ایچ ساوه - شهروند ساری

شهرداری ساوه - مقاومت البرز

فرش آرا مشهد - لبنیات ارژن شیراز

مقاومت قرچک - اهورا بهبهان

انتهای پیام/ ز

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ۸ ناظر ویژه انضباطی هفته بیست و ششم لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اسامی ناظران ویژه انضباطی در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته انضباطی اعلام شد.

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

گل‌گهر سیرجان- شمس آذر قزوین

ناظر ویژه انضباطی: مجید زید آبادی

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان

ناظر ویژه انضباطی: احمد راوش

پیکان تهران - آلومینیوم اراک

ناظر ویژه انضباطی: مرتضی مدیحی

سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان

ناظر ویژه انضباطی: عباس عابدی

نساجی مازندران - پرسپولیس

ناظر ویژه انضباطی: عبدالله قطبی

ملوان بندر انزلی - هوادار تهران

ناظر ویژه انضباطی: هادی تلاوتی

فولاد خوزستان - تراکتور تبریز

ناظر ویژه انضباطی: رحیم حمزه فر

استقلال - ذوب‌آهن اصفهان

ناظر ویژه انضباطی: علی شرکتی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلانکو: خوشحالم به تیمم کمک کردم
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ تقابل ۶امتیازی در سیرجان
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • اعلام ۸ ناظر ویژه انضباطی هفته بیست و ششم لیگ برتر
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی
  • لیگ‌ برتر فوتبال؛ اسامی داوران هفته بیست‌وششم اعلام شد